زمان انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ -

سپیدرود ، زودتر شروع کن، دیرتر کم بیار

تیم فوتبال سپیدرود در دو هفته ی ابتدایی دو روند متفاوت را در مقابل رقیبان خود تجربه کرده است.

سرای نور؛بدون شک تیم فوتبال سپیدرود به واسطه ی هواداران پرشوری که همیشه همراه این تیم هستند، یکی از تیم های جذاب لیگ هفدهم است؛ تیمی که طی دو فصل گذشته دست به کاری شگفت انگیز زد و به ترتیب از دسته ی دوم به دسته ی اول و سپس لیگ برتر راه یافت، تا در لیگ هفدهم اولین حضور خود را در تاریخ رقابت های ۱۶ ساله ی لیگ برتر تجربه کند؛ آخرین حضور قرمزپوشان شهر باران به ۲۵ سال پیش بازمی گردد و حتی بدبین ترین طرفدار این تیم هم فکر نمی کرد که بازگشت این تیم ریشه دار به بالاترین سطح فوتبال ۲۵ سال طول بکشد.

سپیدرود زیر نظر مربی جوان خود فعالیت در بازار تابستانی را خیلی زود آغاز کرد و با مهره های مورد نظر علی نظرمحمدی به توافق دست یافت و اردوهای آماده سازی این تیم هم در چند نوبت در رشت و کرج پیگیری شد تا منتظر نمایش های خوبی از این تیم در رقابت های لیگ برتر باشیم؛ اما آنچه پس از پایان هفته ی دوم رقابت ها اتفاق افتاده، تطابقی با انتظارات هواداران سپیدرودی و اهالی فوتبال ندارد و آنها دو شکست، به شکلی کاملا متفاوت را تجربه کردند.

شاگردان نظرمحمدی در اولین دیدار خود در شرایطی مقابل نفت تهران قرار گرفتند که برگزاری مسابقه در هاله ای از ابهام قرار داشت ولی به هر حال با صدور کارت بازیکنان نفت، دیدار دو تیم برگزار شد. پویا نزهتی خیلی زود اولین گل سپیدرود در لیگ برتر را به ثمر رساند ولی دو گل در چند دقیقه با حرکات انفجاری عیسی آل کثیر باعث شد، تیم شهر باران از اولین دیدار خود که در تهران برگزار شد، دست خالی به خانه برگردد.

در دیدار دوم سرنوشتی کاملا متفاوت در انتظار این تیم بود؛ قرمزپوشان در خانه میزبان تیم سیاه جامگان بودند و آماری که نشان می داد، آنها دو سال در خانه بازنده نبوده اند دلگرمی‌شان بود؛ اما دو ضربه ی کیوان امرایی و پیام ملکیان باعث شد تا در خانه با دو گل از میهمان خود عقب بیفتند. برخلاف دیدار هفته ی اول که سپیدرودی ها گل دقایق ابتدایی بازی را زده بودند، در هفته ی دوم پس از دریافت دو گل موفق شدند در ۱۰ دقیقه ی پایانی اختلاف را به حداقل کاهش دهند ولی تک گل سهیل حق شانس باز هم فرجامی برای این تیم در پی نداشت.
به نظر می رسد تیم سپیدرود برای رسیدن به جایگاهی که شایسته ی این تیم پرهوادار است، باید کمی زودتر برای زدن گل اقدام کند و علاوه بر این مقاومت بیشتری برای دفاع از گل های زده ی خود داشته باشد؛ دو فاکتوری که باعث شد، آنها نتیجه ی پیروزی را با شکست در دیدار اول عوض کنند و در دیدار دوم هم علیرغم گلزنی در دقایق پایانی، فرصتی برای به تساوی کشاندن بازی یا کسب پیروزی نداشته باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو