زمان انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ -

آنچلوتی: امسال برای قهرمانی اروپا می جنگیم

از نگاه کارلتو، هدف اول بایرن مونیخ در فصل آتی، رسیدن به عنوان قهرمان چمپیونزلیگ است. عنوانی که از سال 2013 برای مونیخی ها به دست نیامده است.

سرای نور؛بایرن مونیخ در سه سال حضور گواردیولا و نیز فصل گذشته با آنچلوتی نتوانست از نیمه نهایی لیگ قهرمانان فراتر برود. مونیخی ها فصل گذشته نیز در یک چهارم نهایی به رئال باختند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

 

 

 

 

کارلو آنچلوتی در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در تمجید از تیم تحت‌ هدایت خود گفت:« ما نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده‌ایم و همچنان برای رسیدن به بزرگترین هدف‌مان یعنی قهرمانی اروپا تلاش می‌کنیم. بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم‌های اروپاست و می تواند فاتح لیگ قهرمانان شود.»

 

سرمربی ایتالیایی باواریایی‌ها که تیمش در ۶ بازی دوستانه در تور پیش‌فصل متحمل ۵ شکست شد، افزود:« باشگاه بایرن همیشه از من حمایت کرده و حس می‌کنم که در خانواده‌ای هستم که همه در یک مسیر و در کنار دوست و برادر فوق‌العاده‌ام یعنی کارل هاینتس رومنیگه در حرکت هستیم.»

 

مصدومیت خامس:« بازگشت خامس به ترکیب بایرن این اجازه را به ما می‌دهد که تغییر سیستم دهیم و سرعت تیم بهبود یابد و غیرقابل‌ پیش‌بینی‌تر شویم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو