زمان انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ -

۲۴ساعت با پرسپولیس؛ از حاشیه تا پیروزی و اعتراض

سرخپوشان روز گذشته حواشی بسیاری را پشت سر گذاشتند و این در حالی است که آنها امیدوار به کسب سومین پیروزی خود در لیگ و بازگشت به صدر جدول هستند.

سرای نور؛شاگردان برانکو ایوانکوویچ این هفته در شرایطی به مصاف نفت تهران خواهند رفت که آخرین تقابل با این حریف خاطره خوشی در ذهن آنها با قهرمانی در سوپرکاپ جا داده است. با این حال آنها طی ۲۴ ساعت گذشته روز پرحاشیه و خبری را پشت سر گذاشتند که در ادامه نگاهی به آن می‌اندازیم.

 

یک جلد و کلی تکذیب

صبح برای پرسپولیسی‌ها با جنجال بابت انتشار خبری از سوی یکی از روزنامه‌ها آغاز شد. عکسی به همراه تیتر مبنی بر اعتراض مهدی طارمی به سرپرست باشگاه بابت عدم اجازه به دو نفر از همراهانش برای حضور در محل تمرین این تیم. این خبر خیلی زود مورد توجه دیگر رسانه‌ها قرار گرفت تا به بررسی آن پرداخته شود. هرچند خیلی زود این موضوع هم از سوی محمود خوردبین و هم مهدی طارمی به اشکال مختلف تکذیب شد. سرپرست باسابقه سرخپوشان این مساله را شیطنت تلقی کرد و اعتراض تندی به آن داشت و مهدی طارمی نیز ضمن اینکه در مصاحبه‌ای آن را تکذیب کرد که در اکانت رسمی خود نیز به آن واکنش نشان داد.

 

تغییرات مدیریتی

در شرایطی که از روزهای قبل صحبت در خصوص تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد و گمانه زنی در خصوص اسامی مربوط به حضور برخی چهره‌ها در آن افزایش یافته بود، در نهایت وزارت ورزش و جوانان با جمع بندی و بررسی‌های لازم، محمدرضا حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی گلپایگانی را به جمع اعضای این تیم اضافه کرد تا در کنار علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و جعفر کاشانی قرار گیرند و اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز تکمیل شوند. دو عضوی که با سابقه‌ی اقتصادی به نظر می‌رسد بتوانند بخش عمده مشکلات این تیم را برطرف کنند.

 

بازی تدارکاتی با شاگرد سابق

شاگردان برانکو بعد از پیروزی روحیه بخش برابر تراکتورسازی، برای آماده سازی در ادامه لیگ روز گذشته دیداری تدارکاتی برابر کارون اروند خرمشهر در نظر گرفتند. حریفی که هدایت آن برعهده محمد علوی، بازیکن سابق تیم ملی و فرد موردعلاقه‌ی برانکو ایوانکوویچ بود. سرمربی کروات سرخپوشان در زمان هدایت تیم ملی علاقه‌ی ویژه‌ای به این هافبک دفاعی جنوبی داشت و روز گذشته نیز با مشاهده او روی نیمکت حریف استقبال ویژه‌ای از او داشت.

 

مصدومان در تلاش برای بازگشت

اولین تمرین پرسپولیس که در نوبت صبح برگزار شد با خبر مصدومیت سه بازیکن این تیم همراه بود. حسین ماهینی، محسن ربیع خواه و فرشاد احمدزاده سه بازیکنی بودند که در دیدار برابر تراکتورسازی دچار مصدومیت شدند تا در این دیدار تدارکاتی نیز حضور نداشته باشند. برانکو و کادرپزشکی برنامه ویژه‌ای برای این سه بازیکن در نظر گرفتند و آنها بعد از حضور در موسسه پزشکی ایفمارک و انجام درمان‌های لازم، در تمرین نوبت عصر نیز به دویدن اختصاصی پرداخته تا شرایط بازگشت به تمرینات را کسب کنند.

 

سورپرایز برانکو و مهدی طارمی

در دیدار تدارکاتی روز گذشته، مهدی طارمی که مرد شماره یک اخبار حاشیه‌ای روز گذشته محسوب می‌شد با عنوان کاپیتان در غیاب سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در ترکیب این تیم همراه شد. او در مراسم ابتدای بازی وظیفه کاپیتانی تیمش را برعهده داشت تا از وظیفه جدیدش رونمایی شود.

 

پای آقای گل به گلزنی باز شد

دیگر نگرانی سرخپوشان طی دو هفته اخیر به ناآمادگی مهدی طارمی بازمی گشت. طارمی که برای حضور در فوتبال اروپا با مجوز باشگاه در تمرینات آماده سازی پیش فصل حاضر نبود، نتوانست با آمادگی کاملی در دیدارهای ابتدایی حاضر شود و این مساله کاملا از حرکات او مشخص بود. این بازیکن در بازی روز گذشته بعد از ۱۸۰ دقیقه فقر گلزنی در لیگ برتر و عقب افتادن از مدعیان، توانست روی حرکتی فردی و تکنیکی دروازه حریف نه چندان مطرح و آماده خود را باز کند تا پاگشای گلزنی خود در فصل جدید را صورت دهد.

 

خبر خوش؛ بازگشت کاپیتان و گلادیاتور

دیدار تدارکاتی پرسپولیس با حضور سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا انجام شد تا برانکو حداقل از بابت بازگشت دو بازیکن تاثیرگذار خود در ادامه مسابقات امیدوار باشد. سیدجلال حسینی که گفته می‌شد با دوری ۵ هفته‌ای همراه است، زودتر از موعد شرایط بازگشت را به دست آورده و کامیابی نیا نیز در روزهای مصدومیت ربیع خواه و نگرانی از این بابت، توانسته تا حدود زیادی امیدواری را به اردوی سرخپوشان بازگرداند.

 

 

رونمایی از شماره هشت و پست عجیب کاپیتان

 

احمد نوراللهی در روزهای پایانی سربازی‌اش قرار دارد و با توجه به این موضوع توانسته مجوز حضور در تمرینات نوبت عصر این تیم را کسب کند. او در بازی تدارکاتی روز گذشته و از نیمه دوم برای سرخپوشان به میدان رفت و در پست عجیب مدافع میانی در کنار شایان مصلح به انجام وظیفه پرداخت. دیگر پست عجیب در ترکیب روز گذشته به سیدجلال حسینی اختصاص داشت؛ کاپیتان باتجربه سرخپوشان بعد از حدود ۱۵ سال بازی در پست مدافع میانی در این بازی تدارکاتی در پست هافبک دفاعی به میدان رفت تا فشار بازی بعد از بازگشت از مصدومیت را پشت سر بگذارد.

 

مشکل هست اما ما قهرمانیم

درست ساعاتی بعد از انتخاب هیات مدیره جدید و پیروزی در دیداری تدارکاتی بار دیگر صفحات رسمی بازیکنان پرسپولیس با پست مشترکی همراه شد. پستی که بار دیگر اشاره به مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات آنها داشت و اینبار آنها با اعلام اینکه مشکلات مالی پابرجاست اما هدف آنها موفقیت در تیم است این مساله را به اطلاع هواداران خود رساندند. مساله‌ای که طی روزهای آتی با توجه به ثبات در هیات مدیره می‌تواند به بحث اصلی اعضای آن تبدیل شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو