زمان انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ -

ادامه عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی شرق مسیر خناصر–حلب+نقشه

پس از حمله عناصر داعش به حومه شرقی مسیر ارتباطی خناصر-حلب و اشغال بخش‌هایی از آن توسط این گروه تروریستی، نیروهای سوری همچنان به عملیات خود برای پاکسازی این منطقه ادامه می‌دهند.

صدها تن از عناصر تروریستی داعش شنبه (روز گذشته) با حملات همه جانبه خود بخش‌هایی از مناطق حومه شرقی مسیر ارتباطی خناصر-حلب را اشغال کردند.

به گزارش فارس، تروریست‌های داعش مناطقی از جمله ارتفاعات راهبردی «شبیث» و «القلیعه» را که بر روستاهای «عطشانه، خربه زبد ، الطوبه و عکیل» اشراف کامل دارد، اشغال کردند.

همزمان با پیشروی تروریست‌ها به سوی جاده خناصر-حلب، نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت به این منطقه اعزام شدند تا پیشروی تروریست‌ها را متوقف کنند.

بنا بر این گزارش، از نیمه شب گذشته درگیری شدیدی میان ارتش سوریه و تروریست های داعشی در جریان است.

یک منبع میدانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد: برخلاف اخبار منتشر شده درگیری در حومه جاده خناصر – حلب به شدت ادامه دارد و تاکنون این مسیر ارتباطی به اشغال تروریست در نیامده است‌.

وی افزود: درگیری‌ها در ۱۰ کیلومتری حومه شرقی جاده خناصر – حلب جریان دارد، حمل و نقل و تردد به صورت طبیعی انجام می‌شود و تاکنون خطر جدی این مسیر ارتباطی را تهدید نمی‌کند.

آخرین خبرها از عملیات موفق نیمه شب گذشته نیروهای سوری و مقاومت حکایت دارد که در جریان آن موفق شدند ارتفاع «القلیعة» و «برج العطشانة» در ۱۳ کیلومتری حومه جاده «خناصر-حلب» را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند و به پیشروی خود ادامه دهند.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو