زمان انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ -

رمز گشایی از جدایی ذوالفقارنسب از پرسپولیس

در سال 1390، باشگاه پرسپولیس صورتی تازه برای انتخاب سرمربی انتخاب کرد، گزینش هیئت 3 نفره برای حضور سرمربی و نظارت بر کار سرمربی توسط این گروه 3 نفره.

سرای نور؛

باشگاه پرسپولیس با انتخابی منطقی، دکتر ذوالفقارنسب، دکتر زادمهر و محمد پنجعلی را برای حضور در کمیته فنی خود برگزید. این ۳ نفر ماموریت داشتند تا از بین حمید درخشان، حمید استیلی و علی دایی، یک نفر را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کنند .

در این بین دکتر زادمهر و دکتر ذوالفقارنسب، حمید استیلی را انتخاب کرده و محمد پنجعلی، علی دایی را انتخاب کرد. باشگاه به ۳نفر وقت داد تا برنامه خود را اعلام کنند و نماینده دایی در ساعت ۴ صبح برنامه دایی را ارائه داد .بعد از کنش و واکنش های متعدد و در حالی که علی دایی قبل از تشکیل این کمیته فنی، سالی پر حاشیه و توام با اختلاف با مدیران پرسپولیس داشت، استیلی سرمربی شد .استیلی بدشانس بود که مردم از دقیقه ۳۰ بازی برابر ملوان با جهت گیری مشکوک شروع به اعتراض علیه او و تشویق دایی کردند.

مدیران باشگاه، این بار برای کم کردن بار حواشی، مایلی کهن را مدیر فنی کردند، ذوالفقارنسب انتخاب مایلی کهن را به درستی توهین به خود تشخیص داد و ضمن کناره گیری از پرسپولیس، اعلام کرد در این مجموعه دیگر پشت سر خود را هم نگاه نخواهد کرد .

نکته جالب این که مدت زمان حضور مایلی کهن هم طولانی نبود و وقتی در اولین تمرین، مایلی کهن لباس ورزشی پوشیده و وارد زمین شد، استیلی اعلام کرد حاج آقا شما با لباس ورزشی وارد زمین نشوید و مایلی کهن، ناراحت از این اتفاق، زمین را ترک کرد و از مدیریت فنی پرسپولیس هم استعفا کرد .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو