زمان انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

دغدغه واحد همه مدیران و خبرنگاران باید برای مردم باشد

فرماندار نور گفت: دغدغه واحد همه مدیران و خبرنگاران باید برای مردم باشد و اگر از این راه و هدف دور شویم برنامه و خدمات ما به جایی نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگاران سرای نور، جلسه شورای اداری با محوریت تجلیل و تقدیر از خبرنگاران، اصحاب رسانه و اطلاع رسانی شهرستان نور با حضور فرماندار، ائمه جمعه نور و ایزدشهر ، روسای دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه هادی خنجری با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک ۱۷ مرداد به اصحاب رسانه شهرستان، مجاهدان عرصه خبر؛ اظهار کرد: امروز به بهانه ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار فرصتی مهیا شد تا گردهم آییم و از قلم فرسایان پرتلاش در عرصه اطلاع رسانی و خبر شهرستان به قدر وسع تجلیل و تقدیر می‌کنیم.

 


وی افزود: یکی از راههای موفقیت در عرصه مدیریت ، اطلاع مردم از خدمات همه ارکان ها در نظام است که مسئولیت سخت و سنگین اطلاع رسانی بر دوش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه می باشد و نباید فراموش کنیم تا مجاهدان عرصه خبر چه مشکلات و مرارت هایی را در این حوزه طی می کنند.

 

فرماندار نور خبرنگاران را مجاهدان با اخلاص و ایثار  و از خودگذشتگی در حوزه اخبار و اطلاع رسانی نام برد.

این مسئول تصریح کرد: دغدغه واحد همه مدیران و خبرنگاران باید برای مردم باشد و اگر از این راه و هدف دور شویم برنامه و خدمات ما به جایی نمی‌رسد.

خنجری در بخش دیگری از سخنانش با تبریک تنفیذو تحلیف ریاست جمهوری و آرزوی توفیق برای دولتمردان به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبر و توصیه اکید ایشان به رئیس جمهور و دولت مبنی بر امانت دانستن مسئولیت؛ باید در برابر مسئولیت امانتی که پذیرفتیم، پاسخگو باشیم.

وی اضافه کرد: با رعایت اولویت ها می توان عدالت را استقرار بخشیده و فقر و فساد را ریشه کن و باید بعنوان کسانی که بخشی از مسئولیت دولت بر دوشمان نهاده شده، با برنامه ریزی و درست حرکت کنیم.

فرماندار نور گفت: وظیفه ما مدیران در شهرستان این است که مجری برنامه های دولت بوده و با دقت و جدیت پیگیر اعتبارات در حوزه برنامه ای باشیم.

این مسئول اتحاد و وحدت کلمه را نقطه قوت نظام دانست و با تأکید بر تلاش دشمن در براندازی و نابودی دشمن گفت: باید قدر نیروهای انقلابی، جوان و پرانگیزه را بدانیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو