زمان انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ -

روزهای شلوغ اینتر در بازار نقل و انتقالات

اینتر روزهای شلوغی را در بازار نقل و انتقالات سپری می‌کند.

سرای نور؛

نراتزوری ها که از ابتدای نقل و انتقالات بسیار منفعل ظاهر شده بودند، به نظر می‌رسد خریدهای خود برای تقویت تیم را آغاز کرده اند. از ابتدای نقل و انتقالات، این میلان بود که روزهای بسیار شلوغی در نقل و انتقالات داشت و حدود ۱۰ بازیکن جدید به تیم خود برای فصل آینده اضافه کرد. در سوی دیگر اما خبر خاصی از اینتر منتشر نمی‌شد تا انفعال این تیم در کنار فعالیت شدید میلان، حسابی به چشم بیاید.

با این حال به نظر اسپالتی گزینه های مورد نظر خود برای فصل آینده را انتخاب کرده و در صدد جذب آنهاست. آنها دالبرت را دو روز پیش به خدمت گرفتند و در این چند روز اخیر نیز شایعات بسیاری در مورد نقل و انتقالات آنها به گوش می‌رسد. طبق ادعای رسانه ها، پاتریک شیک با اینتر به توافق رسیده و به زودی به جمع بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد. همچنین امره مور، ستاره جوان دورتموند نیز علاقه مند به حضور در اینتر است و ایجنتش امروز به ایتالیا سفر کرده تا این انتقال را نهایی کند.

از سوی دیگر لوکاس مورا ، ستاره پاری سن ژرمن نیز مورد توجه اینتر است و نراتزوری ها برای به خدمت گرفتن او تلاش خواهند کرد. از پاری سن ژرمن، سرژ اوریه نیز که به درهای خروج باشگاه نزدیک است، از اصلی ترین اهداف اینترمیلان است و باید دید در نهایت کار انتقال او به کجا خواهد کشید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو