زمان انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ -

ایران با یک پله سقوط در جایگاه ۲۴ دنیا ایستاد

در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال تیم ملی ایران با یک پله سقوط در جایگاه بیست و چهارم دنیا ایستاد.

سرای نور؛

فدراسیون جهانی فوتبال امروز جدیدترین رده‌بندی ‌ تیم‌های ملی دنیا و طبقه‌بندی امتیازی فوتبال جهان را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی ایران با داشتن ۸۹۳ امتیاز در رتبه ۲۴ جدول جهانی فیفا آرام گرفت تا برای اولین بار در چند ماه گذشته به جای صعود طعم سقوط را بچشد که با توجه به عدم برگزاری بازی چندان هم غیر طبیعی نبود.
بر طبق رده بندی اعلام شده در ماه آگوست تیم ملی برزیل با ۱۶۰۴ امتیاز جای آلمان در رتبه اول را گرفت تا قهرمان جام کنفدارسیون ها با کسب ۱۵۴۹ امتیاز و یک پله سقوط در رتبه دوم قرار بگیرد.بعد از این دوتیم آرژانتین و سوئیس قرار دارند که می توانند خود را به رده های بالاتر نیز برسانند.

تیم ملی ایران که بعد از صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عنوان اولین تیم قاره کهن موفق شد با صعودی ۷ پله ای در ماه گذشته به رده بیست و سوم رنکینگ برسد این بار با یک پله سقوط در جایگاه بیست و چهارم ایستاد چون کاستاریکا با صعودی چند پله ای باعث شد تا چند تیم سقوط کنند.

در بین تیم های آسیایی ایران همچنان پیشتاری خود در قاره کهن را ادامه داد و موفق شد اختلاف امتیازی خود با تیم دوم یعنی ژاپن را حفظ کند، فاصله ای که نسبت به رده بندی قبلی بسیار فاحش است. استرالیا با ۳ پله صعود به رتبه ۴۵ رسید تا ژاپن یک پله از این تیم پیشی بگیرد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو