زمان انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ -

حساب ویژه منصوریان روی چپاروف

مثل بازی هفته قبل برابر استقلال خوزستان ملی پوش ازبکستانی انتخاب اول کادر فنی استقلال برای حضور در میانه میدان خواهد بود.

سرای نور؛

سرور چپاروف هافبک ملی پوش ازبکستانی همچون بازی با استقلال خوزستان انتخاب اول منصوریان برای ایستادن در میانه میدان و در دست گرفتن نبض بازی تیم خواهد بود تا به این ترتیب هشت شاکی استقلالی ها باز هم بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کند.

در حالی که منصوریان برای پست شماره ۱۰ روی دو هافبک باتجربه و پا به سن گذاشته حساب باز کرده است با توجه به شرایط جسمانی جباری و چپاروف در حال حاضر بیشتر افکار خود را در استفاده ثابت از ملی پوش ازبک متمرکز کرده تا با گذشت زمان و فشار کمتر به جباری در بازی ها این بازیکن شرایط آرمانی تری برای ادامه فصل پیدا کند از همین رو در مصاف حساس فردا با تراکتورسازی هم چپاروف گزینه اصلی برای قرار گرفتن در میانه میدان است.

منصوریان و کادر فنی استقلال با ابراز رضایت از عملکرد چپاروف در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان حساب خاصی روی قدرت رهبری و بازیسازی ملی پوش ازبک برای رسیدن به اولین برد فصل باز کرده و امیدوار هستند چپاروف بتواند انتظاراتی که از او می رود را در آزادی برآورده کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو