زمان انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ -

ربیعی: لیگ یک نسبت به گذشته پیشرفت داشته است

محمد ربیعی سرمربی تیم بادران معتقد است صعود تنها دو تیم به رقابت های لیگ برتر متناسب با پراکندگی جغرافیایی لیگ یک نیست.

سرای نور؛

علیرغم اینکه هفته ی اول مسابقات بود، هر دو تیم بازی محکمی از خود به نمایش گذاشتند. تبریک می گویم به آقای کلانتری که تیم متفاوتی را نسبت به سال گذشته، مهیای مسابقات کرده اند و یک خسته نباشید و دست مریزاد هم به بازیکنان و کادر فنی تیم خودمان می گویم که توانستیم بازی اول را با سه امتیاز در خانه ی حریف به پایان برسانیم.

وی در مورد اهداف بادران در فصل پیش رو می گوید: اصلی ترین هدف من این است که بتوانیم تیمی داشته باشیم که یک سبک بازی ارائه دهد. دوست دارم نظمی از کیفیت مدیریتی و فنی در کارم داشته باشم و اگر این دو مورد وجود داشته باشد، قطعا می توانیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم بادران در خصوص اهداف آرمانی ترسیم شده توسط مدیران باشگاه و اینکه چقدر اهداف ترسیم شده می تواند رنگ واقعیت بگیرد، توضیح داد: در رابطه با اهداف ترسیم شده توسط مدیران باشگاه بهتر است با خودشان صحبت کنید، اما در مجموع اینکه دورنمایی ترسیم شده بسیار خوب است.

ربیعی در مورد اینکه بادران یکی از تیم های لیگ یک است که مشکل مالی ندارد، ادامه می دهد: نکته ای که وجود دارد این است که ما ولخرجی نداشته ایم و در رابطه با هزینه می توانم ثابت کنم که قرارداد ما از تیم های دیگر بیشتر نیست و حتی نسبت به سال گذشته بهینه تر هم عمل کرده ایم. البته عملکرد ما تاثیر مستقیم در پرداختی ها دارد که نمی خواهم در اینجا به آن ورود کنم.

سرمربی بادران در مورد بی نظمی های لیگ دسته ی اول در هفته ی اول مثل ۱۰ نفره بازی کردن راه آهن و مشکلات نور ورزشگاه‌ها توضیح می دهد: من همینجا از مسئولین سازمان لیگ تشکر می کنم که با تمام این بی نظمی ها در تلاش برای برگزاری بازی ها هستند. فکر می کنم با توجه به جلساتی که برای رعایت استانداردهای مورد نظر AFC داشته ایم، نظارت بر این موضوع از هفته های آتی بیشتر خواهد شد. البته این را هم باید گفت که لیگ یک نسبت به سال های گذشته پیشرفت داشته است.

ربیعی در پایان با انتقاد از ۲ سهمیه ی لیگ آزادگان برای صعود به لیگ برتر، افزود: شما وقتی می خواهید این مسئله را کارشناسی کنید باید وسعت استان های یک کشور و جمعیت استان ها را در نظر بگیرید. ما ۳۲ استان داریم که که لیگ یک ۱۱،۱۲ استان را در برمی گیرد. هر طوری به سهمیه در نظر گرفته شده نگاه کنید، باز هم کم است. سهمیه که بیشتر شود، هیجان و انگیزه در شهرهای مختلف کشور بیشتر می شود. شما همین سپیدرود و پارس جنوبی جم را ببینید که چه میزان بر شمار تماشاگرهای لیگ اضافه کرده اند. من از فدراسیون فوتبال خواهش می کنم نگاهی فراتر به این مسئله داشته باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو