زمان انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ -

سردار سلامی:

دشمن را بیرون از مرزها دنبال می کنیم/ شهدا اسناد حقانیت اسلام اند

جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی گفت: امروز دشمنان را بیرون از مرزها دنبال می کنیم. تا زمانی که دشمن هست؛ جهاد هم وجود دارد.

به گزارش  سرای نور،سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد با بیان اینکه خداوند در قرآن چشم ما را به حقایق عالم هستی باز می کند اظهار کرد: شهدا زنده هستند و اذن حضور بی واسطه در جوار حضرت حق را دارند و جاودان هستند که این زیباترین، گرانبهاترین و ارزنده ترین موقعیتی است که انسان مومن می تواند بدست آورد. شهدا اسناد زنده حقانیت اسلام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه شهدا استوانه های مستحکم هویت دینی و اسلامی ما هستند افزود: اگر امروز ایران در برابر امواج خروشان دشمنان که صف کشیده اند تا امنیت ملی و شکوه ما را مورد آسیب و تردید قرار بدهند؛ ناشی از جانبازی و فداکاری عزیزانی است که امروز در بین ما شرف حضور دارند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان ابعاد جانفشانی رزمندگان و  شهدا در مقابل دشمنان تصریح کرد: آسان نیست که شهید عالی جوان ۱۹ ساله  به مرتبه ای از معرفت و شجاعت و ایثار برسد که بتواند با چشمان خویش ملکوت آسمان و زمین را ببیند و از پیکر خود برای عبور مردان مومن و مجاهد گذرگاه بسازد. شهدای اطلاعات جز هوشمند ترین، شجاع ترین و مقاوم ترین شهدای ما در میادین نبرد حق علیه باطل بودند. شهدای اطلاعات زیربنای امنیت را به وجود آوردند.

سردار سلامی با بیان عظمت رزمندگان و شهدای اطلاعات در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: حضور در جمع مردان آسمانی و خانواده های صبور و شکیبای این عزیزان یک افتخار است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس مقطعی از تاریخ نیست که در همان زمان خود متوقف شود؛ بلکه ایثار این عزیزان زیربنای امنیت و عزت و کرامت ابدی ملت ایران و جهان اسلام را ساخته اند. شهدا هویتی جدید برای ایران نوشتند که در آن ملت ایران شجاع، صبور، پایدار و تعقیب کننده آرمان های انقلابی و مطیع ولی امر خود هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود : اگر امروز با اعتماد به نفس، توکل به خدا و بدون هیچ هراسی از ارزش های خود دفاع می کنند به برکت آن روح بلندی است که به جوانان جامعه ما تزریق شد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و حمایت همه جانبه اروپا، آمریکا و اعراب از صدام گفت: این یک صف آرایی استثنایی علیه ملت بود که همه چیز را به نفع استکبار در ظاهر نشان می داد اما در دوران دفاع مقدس صحنه دیگری از عاشورا در ۸ سال دفاع مقدس بود.

سردار سلامی افزود: ما در دفاع مقدس به برکت شهیدان مان متوجه شدیم که چگونه باید جنگید. ملت ایران جز با آزمون دفاع مقدس نمی توانست اینگونه مقتدرانه در مقابل آمریکا باایستد.

وی ادامه داد: کدام کشور توانسته ۳۸ سال در مقابل آمریکا پایداری کند؟ کشوری که هنوزقدرت بزرگ دنیاست و به شوروی آسیب زد اما همین آمریکا در همه جا مقابل ایران متوقف شده و همه گزینه هایش تنها روی کاغذ است.

جانشین فرمانده کل سپاه با طرح این سوال که کدام مکتب توانست معادله دشمنان را بر هم بریزد اظهار کرد: ایران توانسته جبهه وسیعی را علیه استکبار بسازد. آمریکا در این ۳۸ سال هر چه در توان داشت در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد و تحریم به کار برد اما موفق نشد.

سردار سلامی گفت: دشمن تنها به دنبال تحریم نیست چرا که ایران از نظر تحریم تشبیه شده است؛ آن ها به دنبال یک هجمه عظیم علیه ملت است. ملت ایران ظرفیت های دشمن را می داند و یک قدرت انبوه در این زمینه انباشته و هرگز اجازه نفوذ دشمن را نمی دهد.

وی با بیان راهبردهای آمریکا در حوزه فرهنگ و امنیت و اقتصاد علیه ایران عنوان کرد: ملت ایران به لطف خدا و جانفشانی رزمندگان اسلام هیچگاه تا این اندازه مقتدر، مبتکر، سرافراز و امن نبوده است و این نشان دهنده باور موفق ملت ایران است.

سردار سلامی با بیان توانمندی حزب الله در نبرد با صهیونیست ها به عنوان یک قدرت منطقه ای اضافه کرد: حزب الله یک قدرت منطقه ای است.   امریکا در قضیه سوریه تلاش کرد تا تکفیری ها را علیه ایران بسیج کند تا محور مقاومت را بشکند و فلش حرکت را به سمت ایران تغییر دهد اما با مدیریت رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران نقشه دشمنان شکست خورد.

وی با اشاره به شکست راهبردی ظرفیت های استکبار در میدان نبرد گفت: به عراق نگاه کنید؛ هر چه آن ها هزینه کردند انقلاب اسلامی منفعتش را برد. در یمن شمشیرها کشیده شده و با وجود جنایت استکبار صبح پیروزی نزدیک است. همه این پیروزی ها محصول جهاد است و سعادت مسلمانان بر اساس تاریخ از میان ضربت شمشیرها عبور می کند.

سردار سلامی با بیان اهمیت شهادت و فرهنگ جهادی در عزت ملی گفت: شهدا امروز برای ما تاریخ ساختند و امنیت آوردند و حضور فشرده ملت ادامه راه نورانی شهداست.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: هیچ راهی در زمین و دریا و آسمان بر دشمن مفتوح نیست و همه راه ها بر دشمن بسته است. تا زمانی که ملت مطیع رهبری است و در مقابل دشمن می ایستد هیچ گاه حتی یک شکست کوچک هم نخواهد خورد.

وی با اشاره به اقتدار ملت ایران در منطقه اضافه کرد: امروز دشمنان را بیرون از مرزها دنبال می کنیم. برادران و خواهران بدانید تا زمانی که دشمن هست؛ جهاد هم وجود دارد. رزمندگان ما یک امنیت قابل قبول در جنوب شرق ایجاد کردند و یک جهنم سوزان برای دشمنان و یک بهشت برین برای ملت را به ارمغان آورده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو