زمان انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ -

موراتا: به خاطر یک پنالتی من را می‌کشند

آلوارو موراتا، خرید جدید چلسی معتقد است که انتقادها از او به خاطر از دست دادن پنالتی در دیدار کامیونیتی شیلد، غیرمنصفانه است.

سرای نور؛

مهاجم اسپانیایی ، اولین بازی اش برای چلسی را در مقابل آرسنال انجام داد و در دقیقه ۷۴ به میدان آمد. او در جریان پنالتی ها موفق به گل کردن پنالتی اش نشد و تیمش در نهایت ۴-۱ در پنالتی ها شکست خورد. پس از آن انتقادهای بسیاری علیه او مطرح شد و بسیاری معتقدند که او در اندازه قیمت بالایی که چلسی برایش پرداخته نیست ولی موراتا این انتقادات را منصفانه نمی‌داند.

او گفت:” باید بگویم که رقم قابل توجهی برایم پرداخت شده ولی من شخصیتم به گونه ای است که آرام بازی می‌کنم و در مسیر خودم گام بر می‌دارم. من فقط در دو بازی پیش فصل حضور داشتم و ۱۵ دقیقه رسمی بازی کردم و یک پنالتی از دست دادم و حالا من را می‌کشند. بنابراین می‌دانم چه چیزی در پیش رویم است. برای چنین انتقال بزرگی باید چنین هزینه ای هم داد. این موضوع به من انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود هر روز بیش از دیروز تلاش کنم.

می‌دانم که نسبت به گذشته، دو برابر زیر ذره بین هستم. تابستان عجیب و طولانی بود که باید در آن تصمیم گیری می‌کردم. من آماده نبودم و نتوانستم خیلی خوب تمرین کنم. حالا باید با تیم جدید و یک مربی ایتالیایی که بسیار تاکتیکی است هماهنگ شوم. ولی به نظرم هماهنگی خوبی ایجاد شده و برای بازی کردن هیجان بالایی دارم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو