زمان انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ -

ستاره لیگ در نمایی که هرگز ندیده‌اید!(عکس)

مهاجم ملی‌پوش سایپا در واکنش به تصمیم داور بازی با استقلال خوزستان اعتراض شدیدی کرد.

سرای نور؛

مهدی ترابی بعد از تمدید قرارداد پر سر و صدا با نارنجی پوشان فصل را درخشان آغاز کرد و با گل تماشایی مقابل سپاهان یک امتیاز خارج از خانه برای تیم علی دایی رقم زد و هفته قبل هم سعی در تکرار آن برابر صنعت نفت آبادان داشت که با پاس گل به علی قلی‌زاده توانست دوباره موثر ظاهر شود.

مهاجم جوان سایپا که جزو کلیدی‌ترین مهره‌های سایپا طی فصول اخیر بوده امسال هم به دنبال تداوم حضور نامش در جمع ملی‌پوشان است و با نمایش دو هفته ابتدایی آن را نشان داده ولی شب گذشته در تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های سایپا نقشی نداشت اما با این حال تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد.

ترابی ازجمله بازیکنان خوش اخلاق و کم حاشیه فوتبال ایران محسوب می‌شود ولی در دقیقه ۳۲ بازی دیشب مقابل استقلال خوزستان بعد از اینکه ضربه آزادش به دیوار دفاعی و دست مدافع حریف  برخورد کرد اعتراض شدیدی به مهدی مرجان‌زاده، داور مسابقه داشت . ترابی که  انتظار پنالتی داشت با بی تفاوتی داور به اعتراض شدیدش ادامه داد که این مسئله با اعتراض  برخی بازیکنان استقلال خوزستان ازجمله حکیم نصاری و موسی کولی‌بالی مواجه شد و کار بین آنها بالا گرفت وداور با حضور مجدد در صحنه به ترابی کارت زرد داد . البته این ستاره جوان  با دخالت اعضای دو تیم به حالت آرامش برگشت اما توقع از ترابی خویشتن داری کامل  است .

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو