زمان انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ -

شیطان‌صفت‌ها دستگیر شدند

آزار و اذیت زن جوان در بیابان‌های منطقه حسن آباد

چهار شیطان صفت که اقدام به آزار و اذیت زن جوانی در بیابان های منطقه حسن آباد کرده بودند به دام پلیس افتادند.

به گزارش سرای نور؛ در ساعت ۰۳:۴۰ بامداد مورخه ۲۳ فروردین ۹۵ خانم جوانی با حالتی پریشان خودش را به کلانتری ۱۷۶ حسن آباد رساند و به مأموران اعلام کرد که توسط چند جوان مورد تهدید و آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت و به دستور رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۷:۰۰ مورخه۲۲ فروردین ۹۵ جهت تهیه مقداری سنگ شنی که در زمینه تهیه وسایل تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد به زمین های کشاورزی اطراف اتوبان تهران – قم رفته بودم.

در آنجا چند جوان رهگذر و موتور سوار با مشاهده من در داخل زمین های زراعی قصد ایجاد مزاحمت داشتند که با آنها درگیر شدم.

در زمان درگیری با این افراد ناگهان سرنشینان دو دستگاه خودروی نیسان با سه سرنشین ( یک نیسان با یک راننده و یک نیسان با دو سرنشین ) با مشاهده صحنه درگیری به حمایت من آمده و با استفاده از چاقو آنها را فراری دادند.

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش و در خصوص نحوه آزار و اذیت خود به کارآگاهان گفت: پس از فراری شدن افراد مزاحم، راننده یکی از نیسان ها به بهانه رساندن من به داخل شهر پیشنهاد داد تا سوار ماشین شوم؛ من نیز با مشاهده حمایتشان از من در برابر آن چند مزاحم به آنها اعتماد کرده و سوار یکی از ماشین های نیسان شدم اما در میانه راه ناگهان تغییر مسیر داده و به داخل بیابان های اطراف حسن آباد رفتند.

در آن زمان بود که متوجه نیت واقعی آنها شده بودم اما دیگر هیچ کاری از دستم بر نمی آمد.

در داخل بیابان، فرد چهارمی نیز به این سه نفر اضافه شد و …. ؛ در تاریکی شب آنها مرا در بیابان رها کرده و از محل دور شدند؛ هوا کاملا تاریک شده بود و من نیز هیچ شناختی نسبت به آنجا نداشتم.

با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص مشخصات یکی از خودروهای نیسان به شماره انتظامی *** ی ۶۹ ایران ۸۸، کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمین پرونده بنام «فرهاد . م» در مورخه ۲۳ فروردین ۹۵ شدند.

با انتقال فرهاد . م به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام مواجهه حضوری با شاکی پرونده وی به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به آزار و اذیت شاکی، سه نفر از بستگان خود بنام های محمد، میلاد و فرامرز را به عنوان سه همدست خود معرفی کرد.

فرهاد با تأیید اظهارات شاکی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت:راننده خودروی نیسان در اتوبان تهران – قم هستم؛ در کیلومتر ۶۵ اتوبان تهران – قم متوجه شدم که چند نفر جوان با یک خانم جوان درگیر شدند.

وقتی این خانم مرا دید از من درخواست کمک کرد و من نیز با آن جوان ها درگیر شدم؛ در حین درگیری، میلاد و محمد نیز با مشاهده صحنه درگیری به کمک من آمده و نهایتا آنها را فراری دادیم اما در ادامه تصمیم گرفتیم تا خودمان … .

فرهاد در خصوص محمد در محل جنایت نیز به کارآگاهان گفت: طی تماس تلفنی با محمد موضوع و آدرس را به محمد دادیم و او نیز خود را به محل رساند.

با شناسایی محل سکونت میلاد و محمد در منطقه باقرآباد، ابتدا آنها در محل سکونتشان دستگیر و در ادامه فرامرز نیز در شورآباد دستگیر شده و هر سه نفر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

این سه متهم نیز پس از مواجهه حضوری با شاکی پرونده و اطلاع از اعتراف صریح فرهاد، صراحتا به آزار و اذیت  شاکی پرونده اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهمان پرونده با قرار بازداشت موقت و به دستور مقام قضایی، هر چهار متهم پرونده در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو