زمان انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ -

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان:

گلستان در وضعیت اضطرار قرار گرفت / آبگرفتگی ۳ روستا

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از حاکم بودن وضعیت اضطراری و آماده‌باش تمام نیروهای امدادی در این استان خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ صادقعلی مقدم دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت استان در حالت اضطرار است و تمام نیروهای امدادی به صورت آماده‌باش کامل در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: دو روستا در شهرستان رامیان دچار آبگرفتگی شده و به دلیل طغیان رودخانه مسیرهای ارتباطی به این روستا نیز مسدود شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: یک روستا در فاضل‌آباد و روستای قرن‌آباد آق‌قلا نیز وضعیت مشابه دارد و روستاهای پایین‌دست به شدت در خطر سیل قرار دارند.

مقدم تاکید کرد: در محور کوهستانی توسکستان که راه اتصال استان سمنان و گلستان است ریزش کوه به‌وقوع پیوسته که نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

وی اضافه کرد: در روستای زیارت گرگان نیز ریزش سنگ و طغیان رودخانه باعث مسدود شدن مسیر شده است و پلیس راهور اجازه تردد در این مسیر را نمی‌دهد و تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های واصله این وضعیت تا آخر وقت امروز ادامه دارد و شاهد بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها خواهیم بود.

مقدم بیان کرد: تقاضای ما از مردم این است که از تردد غیرضرور به شدت خودداری کرده و آخرین وضعیت را از طریق رسانه‌ها پیگیری کنند و همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با پلیس و اداره‌کل راهداری و سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

وی در پایان ابراز کرد: همکاری مردم یکی از موضوعات بسیار مهم در مدیریت بحران پیش‌‌آمده است که متاسفانه در محور زیارت با توجه به وجود خطر در طول مسیر و مسدود کردن محور توسط پلیس، با اسرار شهروندان برای تردد در این محور مواجه می‌شویم که این امر ما را دچار مشکل کرده است.

گفتنی است شیفت عصر مدارس ابتدایی در گرگان تعطیل شده است.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو