زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ -

فرزانه: فضای کار برای مربیان جوان نیست

حمید فزرانه مربی اسبق گسترش فولاد و سرمربی استقلال اهواز در حالی به عنوان دستیار اول در کنار رحمان رضایی در تیم منتخب دانشجویان پیام نور مشغول به کار شده که اعتقاد دارد باید فضای کار برای مربیان جوان در لیگ فراهم شود.

سرای نور
؛امسال ۴ تیم مدعی قهرمانی هستند و تیمهایی مثل سپاهان استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن مربع قهرمانی هستند، هرچند نباید از سایپا و پارس جنوبی هم غافل شد.

پرسپولیس با بازیکنان خوبش و ثبات لازم و حضور برانکو و استقلال بازیکنان خیلی خوبی گرفته و هوادارانش و ذوب آهن هم یک مربی کاربلد مثل قلعه نوعی دارد که می تواند موفق عمل کند در مورد سپاهان هم این تیم هفته به هفته بهتر می شود و آقای کرانچار هم از مربیان خوب کشورمان است که می تواند موفق عمل کند و این تیمها مربع قهرمانی را تشکیل می دهند. باقی تیمها هم مطمئنا در ادامه با هماهنگی بهتری عمل می کنند و لیگ جذاب تر هم می شود با توجه به اینکه امسال سال جام جهانی است و همه بازیکنان انگیزه لازم را برای درخشش دارند و این موضوع به کیفیت لیگ کمک شایانی می کند.

فرزانه در مورد همکاری اش با تیم منتخب دانشجویان پیام نور می گوید: آقای رضایی از من خواستند که  در تیم دانشجویان  به ایشان کمک کنم. آقا رحمان از دوستان خیلی خوب من هستند و تجربه خیلی خوبی در سری آ ایتالیا دارند. علاوه بر آن در تیم ملی بازی های زیادی انجام داده اند و تجربه لازم را هم در مربیگری در تیمهایی مثل تراکتور و راه آهن کسب کرده اند. در حال حاضر هم بنده افتخار دارم دستیار اول ایشان باشم و از تجربیات ایشان استفاده کنم  و امیدوارم با تیم دانشجویان در مسابقات آسیایی به موفقیت برسیم.

مربی سابق استقلال اهواز در پایان در مورد شرایط کاری اش می گوید: خب پیشنهاداتی داشتم به عنوان دستیار اول ولی واقعیت این است که من خودم به شخصه دوست دارم به عنوان سرمربی کار کنم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم در یک تیم با فضای مثبت کارم را شروع کنم،همچنین بنده به شخصه می خواهم شرایطی فراهم شود تا این تابوی استفاده از مربیان تکراری شکسته شود و شرایطی پیش بیاید که به مربیان جوان فضا داده شود تا ما هم برای کار وارد میدان شویم همانطور که پیش از این یک نسل جدید به فوتبال آمدند و حالا هم می شود که این اتفاق بیفتد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو