زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ -

نیمار: سرحال تر از همیشه هستم

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن در اولین بازی رسمی اش برای این تیم موفق شد یک گل و یک پاس گل به ثبت برساند و مدعی شد که بیش از هر وقتی احساس می‌کند سرحال است.

سرای نور؛شب گذشته در دیدار پاری سن ژرمن مقابل گنگام، تمام نگاه ها به نیمار بود که اولین بازی اش را پس از انتقال ۲۲۲ میلیون یورویی به پاری سن ژرمن انجام می‌داد و او در این بازی ستاره تیمش بود. فوق ستاره برزیلی یک گل زد و یک پاس گل داد تا شروعی استثنایی در تیم جدیدش داشته باشد و پس از بازی مدعی شد که بیش از هر وقتی احساس سرحالی می‌کند.

او گفت:” احساس آرامش می‌کنم. می‌دانستم که ترک بارسا خیلی دشوار خواهد بود ولی خیلی خوشحالم که اینجا هستم. مردم فکر می‌کنند ترک بارسا یعنی مرگ ولی نه برعکس این است، بیش از هر لحظه ای سرحال هستم. بازی می‌کنم، خیلی خوشحال هستم و فوتبال اینگونه است. فقط کشور، شهر و تیم عوض شده ولی فوتبال همان است. خیلی خوشحالم که بهترین بازیکن زمین شدم ولی هدف اصلی کسب پیروزی بود. تیم ما خیلی خوب کار کرد، بازی بسیار خوبی انجام دادیم و خیلی خوشحالم که گلزنی کردم ولی مهم ترین چیز کسب پیروزی بود.”

نیمار درباره هم تیمی های جدیدش گفت:” من کاوانی را می‌شناختم و می‌دانستم بازیکن بزرگی است. همیشه از دور او را دیده بودم و حالا کنار او هستم. سعی می‌کنیم شناخت بهتری از هم داشته باشیم ولی بازی اول با موفقیت به پایان رسید. او بازیکن بزرگی است و وقتی چنین بازیکنانی در تیم شما هستند کارتان راحت تر است. بازی کردن با دی ماریا، وراتی، موتا ، آلوس و دیگر بازیکنانی که در تیم ما هستند کار آسانی است.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو