زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ -

حرف‌های مهم تاج در تبریز درباره بدهی‌ها

مهدی تاج گفت: « باشگاه های ما مجبور به پرداخت بدهی ها هستند و راهی جز این ندارند.»

سرای نور؛مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده است.

تاج در این مراسم درباره شرایط فوتبال ایران در حال حاضر و نحوه اداره فوتبال گفت:« ما می توانیم فوتبالمان را به دوروش اداره کنیم. یک روش سیستم عربی است و روش بعدی اروپایی…»

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:« یا باید مثل کشورهای عربی باشیم که  دولت پول می دهد و فدراسیون پولها را میان باشگاه ها تقسیم می کند و نه بلیط فروشی وجود ندارد و نه مسایل دیگری از این دست…»

تاج اما اضافه کرد:« واقعیت این است که نه ما و نه فوتبال روز دنیا چنین روشی را قبول نمی کند. از طرف دیگر می توانیم با روش اروپایی فوتبال را اداره کنیم که در این روش دولت ریالی به فوتبال پول نمی دهد.»

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از حرفهایش با اشاره به بدهی های باشگاه ها گفت:« بابت بدهی های باشگاه ها بارها صحبت و مذاکره کردیم و در نهایت فرصت ۲٫۵ ماهه گرفتیم تا مشکل حل شده و بدهی ها پرداخت شوند. این را باید همه بدانند که باشگاه های ما مجبور به پرداخت بدهی هایشان هستند و چاره ای جز این ندارند.»

تاج با اشاره به قوانین جدیدی که کنفدارسیون فوتبال آسیا برای جلوگیری از انباشت بدهی باشگاه ها در حال تصویب آن ها است گفت:«  در AFC قانونی در حال ابلاغ است که باشگاه ها باید بودجه خود را در ابتدای فصل  اعلام کنند. این یعنی با توجه به در آمد پیش بینی شده می توانند هزینه کنند. با این وصف باشگاه ها دیگر مثل قبل نمی توانند بازیکن را جذب کنند و بگویند پول نداریم و  آخر سر هم بگویند نمی دهیم…»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو