زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ -

پاشازاده: دل پروین از دست این آقا خون است!

مصاحبه تلویزیونی مهرداد میناوند پر سر و صدا شده و واکنش هایی تندتر از خود گفت و گو را به دنبال داشت.

سرای نور؛مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال نیز مطلبی در صفحه شخصی خود منتشر و از مهرداد میناوند انتقاد کرد که پیشکسوت پرسپولیس آن را بی پاسخ نگذاشت و جواب او را در اینستاگرام داد.

پاشازاده در این رابطه گفت: از دیروز که مهرداد مطلبش را در اینستاگرام گذاشت بسیاری از دوستان خبرنگار تماس گرفتند. راستش خوب نیست ما جواب هم را بدهیم ولی بعد که خوب فکر کردم دیدم نمی شود که اجازه داد هر کسی هر حرف نا مربوطی دلش خواست بزند و بقیه هم سکوت کنند.من تصور می کردم  او  به خود آمده و با یک عذرخواهی ساده از علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی عنوان کند که همه چیز سوء تفاهم بوده است اما در کمال شگفتی تکرار کرد اگر باز هم به تلویزیون برود همین حرف ها را خواهد زد و حتی اسم مرا هم به میان آورد.

سرمربی نساجی مازندران افزود: به نظرم حرف خداداد عزیزی را باید با طلا نوشت. تیم ۹۸ برای همه ایرانی ها باعث افتخار است و من پاشازاده هم به خود می بالم عضوی از آن تیم بودم ولی بعضی وقت ها خجالت می کشم بگویم همبازی فلان بازیکنی بودم که نه بزرگتر سرش می شود و نه کوچک تر.

پاشازاده همچنین یادآور شد: شما بروید از علی آقا پروین که اسطوره پرسپولیس و تاج سر همه ماست بپرسید چقدر دلش از دست شوخی های بی مزه این آقا خون است. بپرسید که چرا طرف در محافل خصوصی، عمومی و تلویزیون حرمت بزرگ و استاد خودش را  می شکند.

کاپیتان سابق استقلال همچنین خاطر نشان کرد: من با مهدی رحمتی هم صحبت کردم جواب این آدم ها را ندهد و خدا را شکر خود مهدی عاقل تر از این حرف هاست که قاطی این مسائل شود ولی نمی شود هر شوخی لوس و بی مزه ای را در رسانه ملی مطرح کرد و بعد توقع جنبه داشت.

پاشازاده در ادامه گفت: متاسفانه این آدم هاباعث می شوند نگاه جامعه به فوتبالیست جماعت عوض شود و تصور کنند ما قشر بی ادب و حرمت شکنی هستیم در حالی که این طور نیست. نباید به خاطر یک نفر همه را زیر سوال برد و احترام و ادب کماکان حرف اول و آخر را می زند. چقدر خوب می شد همه ما آدم ها اول کمی فکر می کردیم و بعد حرف می زدیم. کاش این آقای مدعی پرسپولیسی بودن امثال علی دایی و علی کریمی را الگو قرار می داد که هرگز علیه پیشکسوتان استقلال انجام نمی دهند چون بزرگ هستند و نیازی به جلب توجه دیگران با شوخی های سخیف ندارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو