زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ -

واکنش پزشک ذوب آهن به انتقاد درباره مصدومان

پزشک تیم ذوب آهن اعلام کرد انتقادهایی که از کادر پزشکی می شود، منصفانه نیست.

سرای نور؛امیرحسین شریفیان‌پور در مورد تعدد مصدومان تیم ذوب آهن در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: این مصدومیت‌ها ربطی به بدنسازی ندارد و یک اتفاق است و بستگی به شرایط بازی دارد. این موارد را بیشتر مربوط به اتفاقات فوتبالی می‌دانم. در لیگ‌های اروپایی هم بازیکنان مدام آسیب‌ می‌بینند و نمی‌توان گفت به بدنسازی آن‌ها ربط دارد. در حال حاضر این بدشانسی گریبان تیم ذوب‌آهن را گرفته است.

وی ادامه داد: در شدید بودن ضربه‌ای که در بازی با سیاه‌جامگان به پای حدادی‌فر وارد شد شکی نیست اما مشابه این اتفاق برای بازیکنان دیگر هم افتاده است و دچار پارگی رباط هم نشدند در مقابل رونالدو هم که پس از عمل جراحی و گذشت هفت ماه وارد زمین شد هنوز ۲۰ قدم برنداشته بود که دوباره رباطش پاره شد. در هر صورت اینکه این اتفاقات مربوط به بدنسازی باشد را اصلاً قبول ندارم.
پزشک ذوب آهن همچنین گفت : وظیفه کادر پزشکی رساندن مصدومان به بازی است. نمی‌دانم کسی که انتقاد کرده چه منظوری داشته اما لطف داشته است. یعنی هر کس در این دنیا مریض می‌شود به پزشک مربوط است؟ سابقه ما مشخص است و نزدیک به ۱۸ سال است در مسابقات لیگ فوتبال پزشک هستیم. مصدومیت جزئی از فوتبال است و هر سال در یک تیم بیشتر است. وظیفه پزشک درمان بیمار است. هنر من این است تلاش کنم بازیکنی که چهار هفته نیاز به درمان دارد را در عرض سه هفته به بازی برسانم یا محمد ستاری را زودتر از زمان درمانش به بازی برسانم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو