زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ -

توهم پاس ندادن؛ از جری تا گادوین!

به نظر می‌رسد برانکو برای پایان دادن به حواشی باید مثل دو فصل قبل عمل کند.

سرای نور؛این فصل اسم رمز حواشی پرسپولیس با منشا و رابطه دیگر بازیکنان با او گره خورده است؛ دقیقا مثل دو فصل پیش. در لیگ پانزدهم سرخ ها با قدرت در حال حرکت به سمت صدر بودند که جمله هایی عجیب در برخی رسانه ها نقش بست: «شادی گل بنگستون به تنهایی»، «پرسپولیسی‌ها به او پاس نمیدهند» و… . این حرف ها حتی اگر واقعی هم نباشند هر تیمی را به هم می‌ریزند اما برانکو با تیزهوشی، بازیکنان را برای رسیدن به هدف مشترک متحد ساخت.

 

 

بازی با ملوان، پیش از دربی و بهترین فرصت برای حاشیه زدایی. طارمی پنالتی گرفت تا بنگستون گلزنی کند و سرخ ها اینچنین در آغوش هم پیش افتادن از قوی سپید انزلی را جشن بگیرند. البته شاید خود بازیکنان هم درصدد فرصتی برای اثبات رفاقتشان با مهاجم هندوراسی بودند اما نمی‌توان نقش سرمربی را در این اتحاد نادیده گرفت.

 

حالا پرسپولیس روز چهارشنبه به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت و این بار شایدیکی از گلزنان گادوین منشا باشد. باید دید پس از دو فصل شاگردان ایوانکوویچ آماده اند با شادی گل این چنینی همه چیز را ثابت کنند؟ البته همه چیز در شادی گل هم نیست، هافبک های خلاق تیم برانکو نیز نقش اعظمی در این حاشیه زدایی دارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو