زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ -

برانکو و چالش «توهم باندبازی»

اینکه برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفته تا برای اثبات پاس ندادن به منشا آمار پاس های مشکوک در بازی با نفت را استخراج کند، نشان می دهد ناراحتی مهاجم جدید پرسپولیس کمی فراتر از سومین تست دوپینگ متوالی بوده است.

سرای نور؛برانکو دو روز پیش در حاشیه تمرین پرسپولیس درحالی که به هیچ وجه به اندازه همیشه خونسرد نبود با صراحت درباره موضوع پاس ندادن به گادوین منشا با خبرنگاران صحبت کرد.

این درحالی است که برانکو از زمان حضورش در ایران به عنوان سرمربی پرسپولیس همیشه بر این موضوع تاکید داشته که حاضر نیست درباره یک بازیکن خاص حرف بزند اما ماجرای پاس ندادن به منشا آنقدر برای سرمربی پرسپولیس مهم بوده که نه تنها آمار پاس های شبهه برانگیز برابر نفت تهران را در آورده بلکه در این باره با خبرنگاران صحبت کرد.

برانکو درباره پاس های شبهه برانگیز نسبت به منشا در بازی با نفت آمار جالبی ارائه می دهد، او می گوید دردقیقه ۹۲ منشا می توانست به مسلمان و فرشاد( احمدزاده) پاس بدهد اما پاس نداد و شوت زد. همچنین در جایی دیگر مسلمان می توانست بین منشا و احمدزاده به یک نفر پاس بدهد که مسلمان به احمدزاده پاس داد.

برانکو به خبرنگاران می گوید که حداقل دوبار فیلم بازی را دیده و مطمئن است که موضوع پاس ندادن به منشا واقعیت ندارد. او دلیل عصبانیت مهاجم جدید تیمش را در سومین تست دوپینگ متوالی می داند.
برانکو با سند و مدرک ثابت کرد که پاس ندادن به منشا واقعیت ندارد اما آیا این موضوع نیز واقعیت ندارد که منشا دچار این توهم شده که به او پاس نمی دهند.

شاید فضا و اتمسفر پرسپولیس در حال حاضر به گونه ای است که باعث بوجود آمدن چنین سوتفاهم هایی می شود.

واقعیت این است که برخی از بازیکنانی که در فصل های اخیر به عنوان بازیکن جدید به پرسپولیس آمده اند از وجود یک فضای سنگین  در این تیم صحبت می کنند. جوی که باعث می شود ناخودآگاه اصطلاحاتی مانند تشکیل باند در پرسپولیس به کرات شنیده شود.

گفته می شود تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که چند سالی است در کنار هم بازی می کنندآگاهانه یا ناخودآگاه فضایی را به وجود آورده اند که بازیکنان جدید در آن احساس راحتی نمی کنند.
بی تردید برانکوبهترین شخصی است که می تواند در این میان نقش ایفا کند و موضوع منشا نیز می تواند ماجرای غریب نوازی در پرسپولیس را پایان بدهد اگرچه خود بازیکنان جدید  و رفتار آنها در محیط جدید نیز فاکتور بسیار مهمی است .

با توجه به شروع عالی و مقتدرانه پرسپولیس اکثر هواداران  معتقدند تنها موضوعی که می تواند پرسپولیس را از مسیر موفقیت آمیزش دورکند حاشیه های خود ساخته و درون تیمی است و برانکو و همکارانش باید یک بار برای همیشه به وجود چنین فضایی در تیمشان پایان بدهند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو