زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ -

۱۱۲ میلیون یورو و ناکامی در یافتن جانشین ژاوی

علیرغم تلاش فراوان، بارسا هنوز در یافتن جانشینی موفق برای ژاوی ناکام بوده است.

سرای نور؛

در تاریخ ۲۱ می سال ۲۰۱۷ ژاوی اعلام کرد که در پایان فصل از بارسا خداحافظی خواهد کرد و چند روز بعد بلوگرانا برای دومین بار فاتح سه گانه شد اما هنوز جانشین مناسبی برای مغز متفکر افتخارات بارسا در هزاره جدید پیدا نشده است.

در فصل بعد، خط میانی بارسا شامل اینیستا، بوستکس و راکیتیچ بود که این ۳ بازیکن در دیدار ابتدای هفته برای رئال نیز در ترکیب قرار داشتند اما علیرغم پرداخت ۱۱۲ میلیون یورو، کاتالان ها هنوز جانشین مناسبی برای ژاوی پیدا نکرده اند.

اولین خرید آردا توران بود که با مبلغ ۳۴ میلیون یورو از اتلتیکو راهی نوکمپ شد اما این بازیکن ترکیه ای احتمالا تابستان امسال بارسلونا را ترک خواهد کرد.

خرید بعدی، آندره گومس بود که با ۳۵ میلیون یورو به بارسا پیوست اما سبک بازی او بیشتر شبیه راکیتیچ بود تا ژاوی (هافبک های باکس تو باکس با پوشش دادن بخش وسیعی از زمین) و حالا به نظر می رسد پائولینیو نیز همینگونه باشد.

در این میان دنیس سوارز بیش از دیگران شبیه ژاوی بود اما این بازیکن نیز هنوز قادر به یافتن جایگاهی ثابت در ترکیب تیمش نبوده است.

البته خود ژاوی مدتی پیش ژان میشل سری، هافبک ساحل عاجی نیس را تحسین کرده و ممکن است این بازیکن که مورد توجه بارسا نیز قرار دارد بهترین جانشین برای مهندس خط میانی بارسا در دوران پرافتخار این تیم باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو