زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ -

مثلث صدر دسته یک؛ موسوی، ربیعی و فکری

شهرداری ماهشهر، نفت مسجدسلیمان و بادران تهران سه تیمی هستند که شش امتیاز ممکن از رقابت های لیگ یک را دشت کرده اند.

سراینور؛

هفته دوم رقابت های لیگ یک به پایان رسید و در پایان تیم های شهرداری ماهشهر، نفت مسجدسلیمان و بادران به عنوان تیم های شش امتیازی معرفی شدند.

شاگردان سید کوروش موسوی در هوای شرجی عجیب ماهشهر موفق شدند تا شهرداری تبریز را با ٤ گل شکست بدهند، ماهشهری ها که هر دو بازی قبل خود را برده اند اما با کمبود بازیکن جانشین و همچنین حضور در خط دفاع مواجه اند که این می تواند در ادامه مسیر به آنها ضرر برساند، البته باید دید که هدف اصلی بندرنشینان از اولین حضور در لیگ یک صعود است یا تنها بقا می خواهند، خط دفاع این تیم در بازی روز گذشته نیازمند یک تغییر و تحول اساسی است.

 

 

محمود فکری نیز با تیمش در یک بازی خارج از خانه پیروز شد، آنها که ٣-٠ در خانه ماشین سازی را در اولین بازی شکست دادند و در بازی روز قبل برابر صبای قم پیروز شدند، شاید غیبت بازیکنان مسجدسلیمانی در ترکیب اصلی تیم نفت مسجدسلیمان را بتوان تنها انتقاد به فکری دانست، چرا که هواداران این تیم دوست دارند تیمشان را با ستاره های شهر خود ببینند.

 

بادران دیگر تیم شش امتیازی نیز نسبت به دو تیم صدر خرج بیشتری کرده و شاگردان ربیعی تنها و تنها صعود می خواهند. آنها که در هفته اول فجر را شکست داده بودند، روز گذشته در خانه ٣-١ ایرانجوان بوشهر دیگر تیم جنوبی را بردند.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو