زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ -

تبریزی و انصاری در جستجوی خوشبختی (عکس)

دو مهاجم سپاهان و ذوب آهن هنوز موفق به گلزنی نشده اند و دربی اصفهان می تواند محلی برای عرض اندام آنها شود.

سرای نور؛

پیش از شروع رقابت ها ساسان انصاری و مرتضی تبریزی در دو تیم شهر اصفهان به عنوان شانس های اصلی گلزنی مطرح می شدند، اما این دو مهاجم تاکنون موفق به گلزنی نشده اند تا در دربی اصفهان اولین گل فصل خود را جستجو کنند.

ساسان انصاری مهاجم سپاهان فصل گذشته پس از بازگشت به تیم سابق خود فوق العاده کار کرد و موفق شد ۱۶ گل برای تیمش به ثمر برساند و در اکثر مقاطع فصل آقای گل مسابقات باشد، اما اخراج و محرومیت سه جلسه ای باعث شد تا این بازیکن، رقابت آقای گلی را به مهدی طارمی واگذار کند و خودش هم اولین بازی فصل هفدهم را از دست بدهد. انصاری پس از تعلیق دو جلسه محرومیت باقی مانده، در هر دو دیدار سپاهان برابر پدیده و پارس جنوبی حاضر بوده و به خصوص در دیدار برابر شاگردان تارتار، تمام تلاش خود را به کار گرفت، اما توپ‌های خوبی هم به او نرسید، تا همچنان در حسرت اولین گل فصل باشد و اشتیاق زیادی برای گلزنی در دربی داشته باشد.

مرتضی تبریزی هم فصل قبل یکی از بهترین گلزنان لیگ بود؛ اگرچه این بازیکن در برخی بازی ها فوق العاده عمل می کرد و در برخی بازی ها از شرایط ایده آل به دور بود. تبریزی فصل گذشته ۱۰ گل زد و ۲ گل از این تعداد، در دیدار رفت برابر سپاهان رقم خورد که این بازیکن حتی می توانست با هت تریک هم کار خود را کامل کند، ولی دیدار برابر سپاهان می تواند فرصت مناسبی برای تبریزی باشد که تاکنون در لیگ هفدهم گل نزده و او هم مانند انصاری انگیزه ی زیادی برای پایان دادن به ناکامی های خود دارد.

 

عکس ها از شهرام شریفی

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو