زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ -

حقیقی بازیکن هفته لیگ سوئد شد

علیرضا حقیقی، سنگربان سابق تیم ملی کشورمان و باشگاه اسکیلستونای سوئد موفق شد عنوان بهترین بازیکن هفته و سنگربان تیم هفته لیگ را از آن خود کند.

سرای نور؛

بعد از گذراندن چند ماه دور از میادین به علت آسیب دیدگی های متعدد، به نظر می رسد حقیقی در حال بازگشت به روزهای اوج است و عملکرد این هفته او برابر تیم بالا جدولی AIK در ورزشگاه فرندز آره نا و درخشش خیره کننده وی موید این موضوع می باشد.

اسکیلستونا در این دیدار موفق شد با نتیجه ۱-۱ حریف قدرتمند خود را مغلوب کند و حقیقی بارها موفق شد با واکنش های خیره کننده خود در مقابل حملات حریف ایستادگی کرده تا زمینه ساز کسب یک امتیاز مهم برای تیمش شود.

اما بازی دیشب یک نکته مهم هم داشت. حقیقی در ورزشگاهی موفق به درخشش شده بود که در گذشته و با لباس تیم ملی فوتبال ایران نیز برابر سوئد در آن حاضر شده بود و البته ۳ گل نیز دریافت کرده بود اما درخشش او در این دیدار خاطرات تلخ آن شکست را از ذهن حقیقی پاک کرده است.

بعد از پایان این دیدار، سایت باشگاه اسکیلستونا به تمجید از عملکرد سنگربان سابق تیم ملی کشورمان پرداخت و همچنین مایلک یولی، سرمربی اسکیلستونا نیز به نمایش شجاعانه حقیقی اشاره کرد.

حالا و بعد از درخشش علیرضا حقیقی، وی به انتخاب سایت معتبر فوتبال دایرکت سوئد به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شده و به همراه سورن ریکس هافبک IFK، نمره یک را دریافت کرده است که بیانگر درخشش سنگربان ایرانی شاغل در لیگ سوئد بوده است.

در سال منتهی به جام جهانی، حقیقی با ادامه این روند می تواند یک بار دیگر در بین سنگربانان منتخب کی روش جای گرفته و در روسیه ۲۰۱۸ و در لیست اعزامی تیم ملی کشورمان حاضر باشد.

تیم هفته لیگ سوئد:

علیرضا حقیقی

فلیکس بایمو – ژان گودی فلوژن – راموس لینگرن

سورن ریکس – نوردیم گرگیچ – آندرس کریتنسن – اسکار لیویکی

شکوردان مهولی – احمد یاسین – محمد بویا

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو