زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ -

خشم شدید زیدان از محرومیت سنگین رونالدو

پیروزی شیرین 1-3 رئال برابر بارسا در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا، تحت تاثیر محرومیت 5 جلسه ای رونالدو قرار گرفته است.

سرای نور؛

از حوادث مهم بازی رفت، پنالتی مشکوک به سود بارسا و اخراج رونالدو به دلیل تمارض بود. این دو تصمیم اشتباه داور، جریان بازی را تحت تاثیر خود قرار داد. رونالدو عصبانی از اخراج، اقدام به هل دادن داور کرد که در نتیجه، محرومیتی ۵ جلسه ای برایش به دنبال داشت.

 

 

 

 

زیزو در نشست خبری بازی گفت:« از همه بازیکنانم راضی هستم و به آنها افتخار می کنم. بازیکنان مستعد زیادی در تیم داریم که سخت تلاش می کنند. خوشحالم از تلاش آنها و نیز افرادی که در آماده سازی شان نقش دارند.»

 

محرومیت رونالدو:« بسیار بسیار ناراحتم. من هیچوقت در کار داوران دخالت نمی کنم ولی وقتی به اتفاقات ال کلاسیکو فکر می کنم، نمی توانم ناراحتی خودم را پنهان کنم.

به صحنه سرنگونی رونالدو در محوطه جریمه دقت کنید و بعد ببینید که او چگونه کارت زرد دوم را دریافت کرد.  پس از مروری بر آن اتفاقات، برایم باورکردنی نیست که رونالدو ۵ جلسه محروم شده است. در هر صورت منتظر جلسه استیناف(فردا) هستیم تا ببینیم محرومیت او کاهش پیدا خواهد کرد یا خیر. فعلا باید با این موضوع کنار بیاییم.»

 

 

 

 

جبهه ای ضد رونالدو در اسپانیا:« فکر نمی کنم اینطور باشد یا بهتر است بگویم امیدوارم اینگونه نباشد.»

 

پنالتی مشکوک روی سوارز:« ترجیح می دهم به این مساله ورود نکنم.»

 

آسنسیو یا بیل:« یک فصل طولانی در پیش داریم و به طور حتم ترکیب اصلی بارها تغییر پیدا خواهد کرد. هر دو بازیکنانی فوق العاده هستند و مثمرثمر برای تیم. به هر دو نیاز داریم. وظیفه من این است که شرایطی در تیم ایجاد کنم که هر بازیکنی به زمین می رود، بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.»

 

۱۵ روز تا پایان نقل و انتقالات:« قبلا هم گفته ام که از این مجموعه راضی هستم و نیاز به تغییر نیست ولی تا پایان فصل نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

 

بازگشت بارسلونا:« در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما بازی رفت را ۱-۳ بردیم ولی وقتی بازی برگشتی در کار است، هرگز نمی توان از پیروزی اطمینان داشت.

بارسا تیم خوب و باکیفیتی است و برای فتح سوپرکاپ و استفاده از برتری بازی رفت، باید در بازی برگشت هم خوب و جدی ظاهر شویم. شک ندارم که بارسا در هر لحظه می تواند به تیم مقابل ضربه بزند. آنها در بازی رفت هم فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند. باید تا ثانیه آخر برای برد بجنگیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو