زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ -

دربی اصفهان و یادآوری خداحافظی نویدکیا

محرم نویدکیا بازیکن تکنیکی و خوش فکر طلایی پوشان، سال گذشته و با ادامه ی مصدومیت های مزمنی که داشت، تصمیم به خداحافظی در یک بازی تمام اصفهانی گرفت.

سراینور؛

سال گذشته محرم نویدکیا و حسین پاپی تنها باقی مانده از نسل قدیمی تیم سپاهان بودند، که از انقلاب عبدالله ویسی در تیم گذر کردند و در کنار بازیکنان جدید که به تیم ملحق شده بودند، لیگ شانزدهم را آغاز کردند.

نویدکیا با شروع فصل همواره یکی از بازیکنان تعویضی سپاهان بود، که در نیمه‌ی دوم به زمین  مسابقه می‌آمد، ولی در گام های مهندس میانه‌ی میدان سپاهان استواری سال‌های جوانی دیده نمی‌شد و در هفته‌ی هفتم بود که محرم نویدکیا تصمیم گرفت در یک بازی تمام اصفهانی و در دربی این شهر از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اگرچه بازیکنانی نظیر احسان حاج صفی و حسین پاپی در پایان آن دیدار که مراسمی نیز برای نویدکیا در نظر گرفته شده بود، کاپیتان خود را با زور به رختکن بردند تا خداحافظی اش رسمی نشود و در ادامه ی رقابت ها هم همراه تیم باشد، اما دیدار برابر ذوب آهن که با شکست احساسی ۲ بر صفر طلایی پوشان همراه شد، آخرین حضور بهترین بازیکن سال‌های گذشته‌ی سپاهان در ترکیب این تیم بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو