زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ -

این بحران تنها به دست لیونل مسی حل خواهد شد

شرایط بارسا بحرانی شده است و شاید تنها سپری کردن یک شب جادویی دیگر از لیونل مسی راه حل ماجرا باشد.

سرای نور؛

تنها ۲۴ ساعت پیش از آغاز دیدار برگشت بارسا برابر رئال مادرید، والورده در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی که آیا برتری حریف را پذیرفته است اینگونه پاسخ داد: “البته که نمی پذیرم گرچه رئال مادرید در بازی رفت نمایش بهتری از خود ارائه داد.”

پس حالا و در دیدار برگشت، کاتالان ها این فرصت را دارند که شرایط را تغییر داده و افکار عمومی را دوباره به سمت خود معطوف کنند.

برای انجام این ماموریت، قطعا همه نگاه ها معطوف به جادوی لیونل مسی خواهد بود. تصویر نمادین نگه داشتن پیراهن توسط او برابر هواداران رئال مادرید در اخرین ال کلاسیکوی پایتخت هنوز در ذهن هواداران باقی مانده و این خاطره اگرچه با پایان فصلی ناامید کننده همراه بود، اما دیگر به تاریخ الصاق شده است.

دیروز و در کنفرانس مطبوعاتی سرخیو بوسکتس، این بازیکن به دفاع از عملکرد جرارد پیکه برابر انتقادات پپ سیگورا از اعضای مدیریتی بارسا پرداخت و به نظر می رسد رابطه میان بازیکنان و مدیریت به سردی گراییده است.

اگرچه بارسا پائولینیو را به خدمت گرفت اما خرید این بازیکن قادر به راضی کردن هواداران نبوده و البته اضافه شدن این بازیکن ۲ نتیجه برای هواداران بارسلونا دارد: اول اینکه دیگر خبری از امضای قرارداد با مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پی اس جی و هدف اول بارسا در تابستان نخواهد بود و دیگر اینکه حضور بازیکنی مانند پائولینیو باعث جدایی احتمالی سرجی سمپر یا سرخی روبرتو خواهد شد. با این حساب دیگر استفاده از ستارگان لاماسیا تنها در نوکمپ تبدیل به یک شعار شده است.

پس در روزهایی که بحران مدیریتی در بارسا بیداد می کند و هواداران خواهان استعفای بارتومئو هستند، تنها تکرار جادوی لیونل مسی دوباره هوای نوکمپ را آفتابی خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو