زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ -

زردهای جسور و ادامه ی شگفتی های جم

پارس جنوبی جم در هفته چهارم در حالی میزبان تیم سختکوش صنعت نفت آبادان خواهد بود که امید زیادی به کسب سه امتیاز از بازی خانگی خود دارد.

سرای نور؛

شاگردان مهدی تارتار در پارس جنوبی جم شروع معجزه آسایی در لیگ هفدهم داشته و یکی از دو تیم ۷ امتیازی جدول رده بندی به شمار می روند. زردپوشان جمی با دو برد خیره کننده مقابل گسترش فولاد و پیکان، در هفته سوم سپاهان را در اصفهان با تساوی یک بر یک متوقف کردند. آنها با به ثمر رساندن ۸ گل عنوان بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده اند. نکته جالب اینکه این تیم طی همین سه هفته، علی دشتی و آلویس نانگ را به عنوان بازیکنان ۲ گله در جدول گلزنان لیگ دارد. محسن فروزان دروازه بان پارس جم در مجموع سه دیدار ۴ گل دریافت کرده و حالا به فکر تجربه ی اولین کلین شیت در هفته چهارم است.

حامد نورمحمدی دقیقه یک و مجتبی لطفی دقیقه ۹۵ در دیدار سپاهان با دریافت کارت زرد رکورد سریع ترین و دیرترین دریافت کارت زرد را نیز به نام تیم خود ثبت کرده اند.

مهدی تارتار و تیمش برای بازی فردا امید زیادی برای کسب سه امتیاز از بازی خانگی دارد تا همچنان به عنوان پدیده لیگ هفدهم خود را مطرح کنند. گفتنی است دیدار دو تیم ساعت ۲۰:۴۵ فردا در ورزشگاه تختی جم برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو