زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ -

دایی – صادقی؛ این بار بدون شماره های ۱۰ و ۸

پیراهن اسطوره نارنجی پوشان را می توان یکی از معدود پیراهن های بایگانی شده فوتبال ایران دانست، شماره 8 سایپا پس از خداحافظی ابراهیم صادقی در لیگ هفدهم به تن هیچ نارنجی پوشی ننشست.

سرای نور؛

نارنجی پوشان در لیگ هفدهم شماره ۸ ندارند و پس از ۱۶ فصل پیاپی بالاخره به پیراهن شماره ۸ استراحت دادند، شماره ای که سال ها به تن آقای وفادار نشست و همه فوتبالی ها این شماره نارنجی ها را با کاپیتان این تیم می شناسند.

ابراهیم صادقی که از اولین دوره لیگ حرفه ای تا پایان فصل شانزدهم به طور مداوم برای سایپا به میدان رفت پس از پایان بازی های فصل اعلام کرد تصمیم خود را برای خداحافظی گرفته است و دیگر تمایلی به ادامه حضور در زمین چمن ندارد و می خواهد از این پس در قالب مربی به دوران فوتبالی خود ادامه دهد.

 

پس از این اتفاق و حضور علی دایی روی نیمکت این تیم، او با پیشنهاد مسئولان باشگاه برای حضور در کادرفنی مواجه شد، پیشنهادی که هم رضایت دایی را در پی داشت و هم موافقت صادقی را، تا این دو یک بار دیگر با فاصله کمی نسبت به یکدیگر به همکاری بپردازند و از آن پس بود که وی اولین قدمهای خود برای آغاز دوران مربیگری را برداشت.

 

اما مهمترین نکته حول خداحافظی کاپیتان، پیراهن شماره ۸ سایپا بود، پیراهنی که ۱۶ سال بر تن صادقی بود پس از کنار رفتن او در لیگ هفدهمین نصیب هیچ کدام از بازیکنان این تیم نشد، هرچند هیچ اظهارنظری در این باره توسط مسئولان سایپا نشده است و مشخص نیست این شماره نارنجی برای همیشه در بایگانی قرار خواهد گرفت یا خیر اما حداقل برای یک فصل هم شده این شماره را در ترکیب این تیم نخواهیم دید.

 

حالا ۱۰ سال پس از اولین همکاری ابراهیم صادقی و علی دایی در حالی که یکی شماره ۸ را به تن داشت و دیگری شماره ۱۰، این دو بازهم به یکدیگر رسیدند تا این بار بدون شماره و از روی نیمکت به همکاری با هم بپردازند و در صورت امکان افتخار تاریخی سایپا در لیگ برتر را به عدد ۲ برسانند، این دو ۱۰ سال پیش توانستند سایپا را به اولین قهرمانی لیگ برتر برسانند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو