زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ -

ترکیب پرسپولیس برابر سیاه جامگان مشخص شد

پرسپولیس برابر سیاه جامگان با چند تغییر نسبت به سه دیدار ابتدایی خود به میدان خواهد رفت که مهمترین آن بازگشت سیدجلال حسینی است.

سراینور؛

کاپیتان اول پرسپولیس بعد از سه هفته دوری از ترکیب سرخپوشان به دلیل مصدومیت، قادر خواهد بود در ترکیب این تیم برابر سیاه جامگان به میدان برود.

برانکو ایوانکوویچ برای دیدار مقابل سیاه جامگان چند تغییر نفری و جابجایی در پست‌ها در جمع شاگردانش ایجاد کرده است.
علیرضا بیرانوند همانند دیدارهای قبلی درون دروازه این تیم حاضر شده است و اینبار زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده را روبروی خود می بیند.

حسین ماهینی نیز بعد از مدت ها به پست مورد علاقه و تخصصی خود بازگشته و در سمت راست دفاعی به میدان رفته تا صادق محرمی نیمکت نشین شود.
محمد انصاری نیز بعد از یک فصل و اندی به سمت چپ دفاعی بازگشته و باید در انتظار نفوذها و حرکات تکنیکی او در این دیدار بود.

اتفاقات پیش از بازی باعث شده تا کمال کامیابی نیا نیمکت نشین شده و ربیع خواه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب اصلی بازگردد و در کنار فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و وحید امیری ۴ بازیکن خط میانی این تیم را تشکیل دهند.

گادوین منشا و مهدی طارمی نیز زوج خط حمله پرسپولیس را در این دیدار تشکیل داده اند و باید دید رقابت داخلی برای آقای گلی در این بازی برای آنها چگونه شکل خواهد گرفت.
دیدار پرسپولیس برابر سیاه جامگان از ساعت ۲۰:۴۵ و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو