زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ -

سایپا و آتش بازی در ۲۰ دقیقه های آخر

سایپا و بازیکنان جوانش بی شک یکی از سورپرایزهای لیگ هفدهم در همین هفته های آغازین بوده اند که با ارائه بازی های با کیفیت، حالا توجه لیگ را به خود جلب کرده اند.

سراینور؛

علی دایی و سایپا فردا در حالی به مصاف استقلال می روند که با کسب دو برد و یک تساوی از سه بازی قبلی خود، هفت امتیاز کسب کرده اند. نارنجی پوشان تا کنون موفق به ثمر رساندن ۶ گل شده اند که ۲ گل در نیمه اول و ۴ گل در نیمه دوم حاصل کارشان بوده. آنها ۴ گل نیز دریافت کرده اند یکی از آنها در نیمه اول و ۳ گل دیگر در نیمه دوم بوده است.

تیم علی دایی در این سه بازی نشان داده هرچه به پایان بازی نزدیک می شوند، بهتر بازی می کنند و تسلط بیشتری بر توپ و میدان پیدا می کنند. آنها در ۲۰ دقیقه پایانی بازی ها خوب گل می زنند و مثل خود علی دایی تا ثانیه های آخر بازی با تمام وجود می جنگند. حالا علی دایی در هفته چهارم به دنبال کسب اولین برد در برابر علیرضا منصوریان است.

اخباری، علیاری، رضاوند، دانشگر، ترابی، خالدی، اسدی و عباس زاده، هشت بازیکن ثابت علی دایی در هر سه دیدار بوده اند که علی قلی زاده با ارائه بازی خوبش در همان هفته اول که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد، حالا جزو مردان اصلی دایی به شمار می رود. به نظر می رسد شهریار ترکیب اصلی تیمش را شناخته و در هر دیدار با کمترین تغییرات به میدان می رود. از همین رو حضور مهدی ترابی، محمدعباس زاده و علی قلی زاده در مثلث تهاجمی سایپا قابل پیش بینی است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو