زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ -

بازیکن سال آسیا به دنبال گل زدن به بیرانوند

'لی کئون-هو' مهاجم کهنه کار تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: تا الان نتوانسته ام به ایران گل بزنم، اما آرزو دارم در دیدار پیش رو در رقابتهای مقدماتی جام جهانی موفق به گلزنی شوم.

سرای نور؛

لی یکی از ۲۶ بازیکن انتخاب شده تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای بازی مقابل ایران و ازبکستان است. لی ضمن قدردانی از انتخابش در ترکیب تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای شرکت در این مسابقات، گفت: با توجه به شرایطی که تیم کره جنوبی در حال حاضر با آن مواجه است، احساس مسئولیت مهم تر از هیجان است. نهایت سعی خود را خواهم کرد و در نتیجه، به جام جهانی خواهیم رفت.

لی که پس از حدود ۳۰ ماه، برای اولین بار به تیم ملی کره جنوبی بازگشته است، خاطر نشان کرد که می خواهد به ایران گل بزند.

فوتبال ایران در سال های اخیر بر کره جنوبی برتری داشته است. لی که در سال ۲۰۱۲ بازیکن سال کنفدراسیون فوتبال آسیا شناخته شد، هنوز نتوانسته است به ایران گل بزند و تجربه او برابر ایران محدود به دو تساوی و سه شکست است.

لی افزود: ایران، حریفی است که تاکنون به آن گل نزدم. واقعا باید خود را برای این مسابقه آماده کنیم. من واقعا می خواهم تیم ایران را ببرم.

لی همچنین تصمیم دارد طلسم گل نزدن خود را در مسابقات ملی بشکند. آخرین گلی که او برای کره جنوبی به ثمر رساند، در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل روسیه بود.

لی تاکنون با بازی در ۷۷ مسابقه برای کره جنوبی، ۱۹ گل زده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو