زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ -

برجلو: تنها ۳ گله سایپا مقابل استقلال هستم

کاظم برجلو بازیکن سابق سایپا معتقد است که این تیم می‌تواند در بازی فردا از استقلال امتیاز بگیرد.

سرای نور؛

در خصوص بازی سایپا و استقلال که فردا در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد می‌گوید: با توجه به سبک بازی دو تیم، احتمالا شاهد بازی زیبایی از سوی سایپا و استقلال خواهیم بود. استقلال می‌خواهد بردهایش تداوم داشته باشد و سایپا هم دقیقا چنین هدفی دارد. به نظر من سایپا برای استقلال یک حریف سرسخت خواهد بود و قطعا استقلال را اذیت خواهد کرد.

برجلو که امسال کنار سایپایی‌ها حضور دارد ادامه می‌دهد: علی دایی به خوبی می‌داند که چگونه به بازیکنان جوان تیم انگیزه و روحیه بدهد و این یکی از بهترین خصوصیات مربیگری او است. بازیکنان سایپا هم برای نشان دادن خودشان در این بازی خیلی انگیزه دارند و امیدوارم که نمایش خوبی در این مسابقه داشته باشند.

او در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی هم حرف می‌زند: پیش‌بینی که سخت است ولی به نظر من سایپا می‌تواند در این مسابقه به نتیجه دلخواهش برسد. من که قطعا دوست دارم سایپا برنده شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

برجلو که سابقه گل زدن به استقلال را هم دارد در این مورد می گوید: در این سال‌ها در بین بازیکنانی که در سایپا بازی کرده‌اند تنها بازیکنی هستم که ۳ گل به استقلال زده‌ام. امیدوارم که سایپا در این بازی برنده از زمین بیرون بیاید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو