زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ -

علی دایی در حسرت برد برابر منصوریان در لیگ

دو مربی موفق ایران درحالی فردا روبه روی هم قرار می گیرند که سرمربی حال حاضر سایپا هرگز در لیگ برتر موفق نشده است سرمربی استقلال را شکست بدهد.

سرای نور؛

علی دایی و علیرضا منصوریان بی تردید یکی از محبوب ترین و البته موفق ترین مربی های جوان حال حاضر فوتبال ایران هستند. علی دایی که با تجربه تر از منصوریان است، تا کنون ۱ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است و ۳ بار هم قهرمان جام حذفی شده  و از حیث کسب تعداد جام بعد از امیرقلعه نویی پرافتخارترین مربی فوتبال ایران محسوب می شود.

اما علیرضا منصوریان هم در ۳ سالی که به صورت جدی مربیگری می کند نتایج نسبتا خوبی گرفته است هرچند که هنوز موفق به کسب هیچ جامی نشده است.

جالب است که بدانید علی دایی تا حالا در لیگ برتر موفق نشده منصوریان را شکست بدهد؛ در لیگ چهاردهم که منصوریان اولین سال مربیگری خود را در نفت تهران پشت سر می گذاشت، علی دایی سرمربی پرسپولیس بود. در آن سال در بازی رفت دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند و در بازی برگشت آن سال علی دایی از کار برکنار شد.

اما در لیگ پانزدهم علی دایی سرمربی صبا بود و منصوریان سرمربی نفت تهران، در آن سال بازی رفت با نتیجه یک بر یک تمام شد و در بازی برگشت نفت تهران با نتیجه ۳ بر یک موفق شد صبا را شکست بدهد.

اما در لیگ شانزدهم منصوریان اولین سال سرمربیگری اش را در استقلال پشت سر می گذاشت و دایی جانشین او در نفت تهران شده بود، در این سال بازی رفت با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود اما بازی برگشت با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو