زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

خوشحالم در روز خداحافظی حق‌شناس گل زدم

مهاجم گیلانی سپیدرود از گلزنی‌اش در روزی که سهیل حق‌شناس از فوتبال خداحافظی کرد و پیروزی تیمش ابراز خوشحالی کرد.

سرای نوز؛

ما ۳ هفته سخت که نه بلکه سه هفته همراه با بدشانسی را پشت سر گذاشتیم. در بازی با نفت اگر حریف را دست کم نمی‌گرفتیم و در دقایق ۷۰ اجازه نمی‌دادیم حریف به راحتی روی دروازه ما سوار باشد مطمئنا بازی را با برد پشت سر می‌گذاشتیم و در دیدار با گسترش فولاد هم توپ‌هایمان گل نشد و در بازی با سیاه‌جامگان هم می‌توانستیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم که نشد. اما خدا را شکر در این بازی بهتر از بازی‌های قبل ظاهر شدیم و شانس هم به ما رو کرد و توانستیم از سد حریف بگذریم و اولین ۳ امتیاز را دشت کنیم.

وی افزود: در بازی های قبل هم خوب بازی می‌کردیم فقط گل‌های بدی می‌خوردیم. فکر می کنم این پیروز تداوم داشته باشد چون  از لحاظ تاکتیکی و فنی نسبت به هفته های قبل خیلی خوب شده ایم. فکر می کنم نتایج خوبمان ادامه دار باشد.

او درباره گلزنی‌اش می‌گوید: از اینکه در روز خداحافظی سهیل حق‌شناس گلزنی کردم و با گلم اولین پیروزی تیمم رقم خورد و او با خوشحالی چهارگوشه زمین را بوسید خوشحالم.

مهاجم سپیدرود در خصوص وقفه‌های لیگ و تاثیرش روی روند تیم‌ها اضافه کرد: وقفه لیگ برای تیم هایی که نتیجه نگرفته‌اند خوب است و برای تیم هایی که نتیجه گرفته‌اند بد و باید دوباره زیر فشار تمرینات بدنسازی بروند که خب این روی بدن بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت. اما چه می‌شود کرد دیگر؛ این شرایط برای همه تیم ها یکسان است اما به نظرم باید این تعطیلات طوری تعبیه شود که تیم ها ضربه نخورند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو