زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

آخرین تلاش‌ها برای همراهی نوراللهی با پرسپولیس

احمد نوراللهی روزهای پایانی سربازی‌اش را طی می‌کند و به همین منظور امیدوار است تا بتواند در سفر پرسپولیس به عمان این تیم را همراهی کند.

سرای نور؛

هافبک شماره هشت سرخپوشان که در فصل گذشته راهی تراکتورسازی شده بود، با مشکلاتی که پشت سر گذاشته، این روزها در تمرینات این تیم حضوری فعال دارد تا بتواند خود را مهیای ادامه فصل و فراموشی تلخی‌های دوران سربازی‌اش کند. با محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات این بازیکن نیز نتوانست در ترکیب آنها به میدان برود تا روزهای سختی را پشت سر بگذارد. با این حال نوراللهی موفق شد بخشی از خدمت سربازی‌اش را با کسر خدمت همراه کند و اکنون به روزهای پایانی آن رسیده است. اتفاقی که باعث شده با هماهنگی مسوولان تراکتورسازی و همکاری لشگر عاشورا، او به تمرینات پرسپولیس اضافه شود و از نظر بدنی خود را مهیای ادامه فصل بعد از پایان دوران سربازی‌اش کند.

برانکو و مسوولان پرسپولیس البته امیدوارند با توجه به دیدار حیثیتی و حساس برابر الاهلی عربستان مسوولان ذیربط اجازه همراهی این بازیکن و مجوز حضور او در ترکیب این تیم را بدهند. نوراللهی که نامش در لیست سرخپوشان برای این دیدار قرار دارد، امروز آخرین فرصت برای دریافت مجوز و بخشودگی کمتر از یک ماه دیگر از خدمتش را دارد و به همین منظور مسوولان باشگاه امروز کار خود را بر مبنای دریافت مجوز او قرار داده‌اند.

برانکو ایوانکوویچ نیز در پایان تمرین روز گذشته با اشاره به حساسیت دیدار برابر الاهلی عربستان ابراز امیدواری کرده بود این بازیکن بتواند یکی از نقش‌های موفقیت تیمش را برعهده بگیرد. سرمربی کروات سرخپوشان با اشاره به اینکه پرسپولیس به عنوان نماینده ایران کار سختی برابر رقبا پیش رو دارد، امیدوار است تا مجوز این بازیکن نیز برای حضور در ترکیب تیمش صادر شود:

او با ما تمرین می کند و آمادگی حضور در زمانی که به او اجازه بدهند را دارد، از حضور او بسیار خوشحال هستیم چرا که ایشان ظرفیت تبدیل شدن به یک ملی پوش را دارد؛ یک مقدار زمان نیاز است که به فرم کامل برسد اما انگیزه و اراده بسیاری دارد.

نوراللهی که اکنون با استراتژی برانکو توانایی حضور در تمام پست‌های خط میانی را داراست، می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار آنها برابر الاهلی عربستان لقب گیرد و باید دید مسوولان در نهایت با توجه به شرایط حساس و بین المللی پرسپولیس این مجوز را برای او صادر خواهند کرد تا یکی از دغدغه‌های برانکو در آستانه این جدال برطرف شود یا خیر.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو