زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

مورینیو: به مارسیال ایمان دارم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به تمجید از آنتونی مارسیال، مهاجم تیمش پرداخت و مدعی شد که به او اعتقاد بسیاری دارد.

سرای نور؛مارسیال در بازی اول یونایتد در لیگ نیمکت نشین بود ولی در نیمه دوم به میدان آمد و موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز برای هم تیمی هایش ارسال کرد. حال پیش از دیدار دوم یونایتد، سرمربی پرتغالی به تمجید از مارسیال پرداخت و مدعی شد که اعتقاد بسیاری به او دارد.

او گفت:” من اعتقاد بسیاری به مارسیال دارم. احتمالا، بازیکنانی که در نقل و انتقالات به دنبالشان بودم، بال خالص نبودند زیرا من یک بال خالص دارم. او از آن دسته بازیکنان است که این فصل بهتر از فصل قبل کار خواهد کرد. من به بازیکنانم نگاه می‌کنم و مطمئنم که از فصل قبل بهتر خواهند بود و آنتونی یکی از آنهاست.”

مورینیو ادامه داد:” بیشتر بازیکنان ما جوان هستند. خوان ماتا و میخیتاریان به ۳۰ سالگی نزدیک هستند. لوکاکو ۲۴ ساله است، لینگارد و راشفورد در سن و سال خوبی قرار دارند. همگی آنها در تیم ملی شان حضور دارند و بازیکن ملی هستند.”

ما در چمپیونزلیگ هستیم بنابراین اولین تجربه اروپایی راشفورد را شاهد خواهیم بود. آنتونی مارسیال در موناکو این تجربه را داشته، لینگارد هم در چند بازی حضور داشته است. روملو هم اولین تجربه اش را پشت سر می‌گذارد و مطمئنا در این رقابت ها پیشرفت خواهند کرد.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو