زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

حق‌شناس: نمی‌خواهم به کادرفنی سپیدرود اضافه شوم

وفادارترین بازیکن لیگ در فصل جاری در هفته چهارم خداحافظی غریبانه‌ای از دنیای فوتبال داشت و به همین منظور گلایه‌هایی را متوجه هم‌تیمی‌های خود کرد.

سرای نور؛سهیل حق شناس با تصمیم علی نظرمحمدی قرار است از این پس بعد از حدود ۱۶ سال حضور در سپیدرود تجربه جدیدش را روی نیمکت کادرفنی آغاز کند. او در پایان هفته چهارم از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا از این پس به عنوان عضو کادرفنی این تیم کارش را آغاز کند.

سهیل حق شناس درباره پیروزی روز گذشته سپپیدرود رشت گفت: خداراشکر موفق شدیم پیروز شویم. خیلی به این سه امتیاز نیاز داشتیم. تا به دیروز هم اگر نتیجه بدی می‌گرفتیم بابت عدم هماهنگی و کم تجربگی بود. با هماهنگی نسبی که به دست آوردیم موفق شدیم با حمایت بی نظیر هواداران‌مان پیکان را شکست بدهیم.

وی ادامه داد: مردم رشت دیشب به ما لطف داشتند و ما پیش از این هم نشان داده بودیم در رشت حرف زیادی برای گفتن داریم. اگر بازی برابر سیاه جامگان را شکست خوردیم برای این بود که هواداران ما فریب خوردند و به آنها اعلام شده بود استادیوم گنجایش حضور آنها را نخواهد داشت.

کاپیتان وفادار سرخپوشان گیلانی درخصوص خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال گفت: آرزوی من خداحافظی با پیراهن سپیدرود بود. روز گذشته هم شرایطی پیش آمد و دو بازیکن مصدوم شدند تا سرمربی با تعویض‌هایی که داشت تصمیم بگیرد من در ترکیب قرار نداشته باشم. هیچ حرفی در این زمینه ندارم و به آقای نظرمحمدی حق می‌دهم. شاید اگر من در ترکیب قرار داشتم، گل بیشتری می‌زدیم و شاید هم برعکس این اتفاق رقم می‌خورد. به هرحال حاصل تصمیم سرمربی نگه داشتن نتیجه یک بر صفر و برتری برابر حریف بود.

 

حق شناس در واکنش به اینکه چطور بدون حضور در زمین مراسم خداحافظی‌اش برگزار شد گفت: طبیعی است از این اتفاق ناراحت باشم و مطمئنا خداحافظی به اینگونه برای من سخت بود و تمام تلاشم را کردم تا حرفی به زبان نیاورم تا مبادا حواشی برای تیم محبوبم پیش بیاید. چهار گوشه زمین را بوسیدم و از دنیای فوتبال خداحافظی کردم و همانطور که دوست داشتم با پیراهن تیمم این اتفاق افتاد. آرزویم حضور در ترکیب و سپس خداحافظی بود ولی این اتفاق نیفتاد و اگر دلخوری الان دارم برای این است که جناب آقای نظرمحمدی، بازیکنان و مسئولان تیم حداقل بعد از بازی که با هواداران خداحافظی میکردم در کنارم حضور نداشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه خوشحالی این پیروزی به قدری زیاد بود که این دلخوری به چشم نیاید. در مورد حضور در ترکیب و این مسائل هیچ حرفی ندارم و ایشان انتخاب کردند که به هر قیمتی این بازی را ببرند و من به ایشان حق می دهم. هیچ کس در رختکن هم به سراغ من نیامد و تنها آقای بهارمست و روانخواه به من خسته نباشید گفتند. هیچ کدام از بازیکنان به من خسته نباشید نگفتند اما با این حال از آنها ممنون هستم. این فوتبال برای همه است و اشکالی ندارد. عزت دست خداست و برای من محبوبیت در نزد هواداران مهمتر است.

وی در خصوص اینکه با این شرایط به کادرفنی اضافه خواهد شد یا خیر گفت: آقای نظرمحمدی به من لطف داشتند و از ایشان تشکر می کنم اما ترجیح می‌دهم چند روزی را فعلا استراحت کنم و قصد ندارم به کادرفنی ملحق بشوم. ترجیح می‌دهم در این زمان تصمیم منطقی بگیرم و الان اگر تصمیمی بگیرم بر اساس احساسات است و باید فعلا صبر کنم. اگر تصمیمی بگیرم قطعا به نفع سپیدرود خواهد بود و اگر حواشی به وجود بیاید تصمیم می‌گیرم دور بمانم و همه این ها به این بستگی دارد تا یک مقدار حالم عوض شود. من از همه بازیکنان تشکر می کنم و امیدوارم روز خداحافظی آنها به گونه‌ای باشد که حداقل رفیق‌هایشان در کنارشان باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو