زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

پیش بازی یوونتوس – کالیاری

دو تیم یوونتوس و کالیاری، امروز در ورزشگاه یوونتوس آره نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛

یکشنبه هفته گذشته، یووه فرصت بالا بردن یک جام دیگر یعنی سوپرکاپ ایتالیا را از دست داد. هر چند که این شکست خیلی نگران کننده نیست ولی نکاتی در آن بازی بود که می‌تواند باعث نگرانی هواداران، پیش از اولین دیدار تیمشان در سری آ شود. مکس آلگری در این بازی از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرد و از بارزالی در دفاع راست استفاده کرد که انتخاب عجیبی بود. به نظر نمی‌رسد که این سیستم تا به حال جواب داده باشد زیرا خط حمله تیم را کاملا قابل پیش بینی می‌کند.

توپ ها دائما به سمت چپ می‌رود، الکس ساندرو مثل یک ماشین عمل می‌کند و خوان کوادرادو در پست فعلی اش خیلی خطرناک نیست. مطمئنا این اصلی ترین مشکلی است که یووه در این مدت با آن دست و پنجه نرم می‌کند. پس از جدایی بونوچی، اوضاع خط دفاع یووه به هم ریخت و به نظر می‌رسد به همین علت، آلگری سیستم سه دفاعه را به ۴ دفاعه تغییر داده تا مشکلی از این جهت گریبان گیر تیمش نباشد.

در سوی دیگر کالیاری قرار گرفته که بعید است بتواند تیم دردسرسازی برای یوونتوس باشد. آنها فصل گذشته، لیگ را در رده دوازدهم به پایان رساندند و در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۵ پیروزی برای یوونتوس و ۱ تساوی به ثبت رسیده است و انتظار نمی‌رود که در بازی امروز، یوونتوس مشکلی برای کسب پیروزی داشته باشد، مگر سیستم جدید مورد استفاده آلگری این تیم را دچار مشکل کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو