زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

پیروزی پرگل دورتموند در زمین ولفسبورگ

بروسیا دورتموند در اولین بازی خود در بوندسلیگای 2017-18 موفق شد ولفسبورگ را در زمین خودش 0-3 مغلوب کند.

سراینور؛

زردپوشان که فصل گذشته را در جایگاه سوم به اتمام رسانده بودند، در روزی که عثمان دمبله، ستاره جدایی طلب فرانسوی را در اختیار نداشتند مقابل ولفسبورگی قرار گرفتند که دیگر نشانی از تیم خوب دو سه فصل پیش خود ندارد.

 

بازی با میدان داری دورتموند آغاز شد و پس از یکی دو موقعیت خوب در دقیقه ۲۲ قفل دروازه میزبان گشوده شد.

 

تکل ناموفق مدافع ولفسبورگ روی اوبامیانگ باعث شد توپ به گوتزه برسد. ستاره تازه به میادین بازگشته، پولیشیچ را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد تا با ضربه این ستاره امریکایی دورتموند ۱-۰ پیش بیفتد.

 

۵ دقیقه بعد دورتموند فاصله را به دو افزایش داد. روی یک ضربه کرنر، توپ به بارترا در نزدیکی نقطه کرنر رسید. ضربه فنی و کات دار این بازیکن از فاصله ای دور به کنج دروازه ولفسبورگ رسید تا یک گل استثنایی رقم بخورد.

 

هر دو تیم در ادامه فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت نیمه اول بدون گل به اتمام رسید.

 

 

 

 

نیمه دوم ولفسبورگ بازی را هجومی آغاز کرد اما بازهم این دورتموند بود که به گل رسید.

 

ارسال زمینی پولیشیچ از راست در دقیقه ۶۰ به اوبامیانگ رسید و او در دهانه دروازه با یک بغل پا کار را تمام کرد تا دورتموند ۰-۳ پیش بیفتد.

 

ولفسبورگ که تلاش زیادی برای زدن گل داشت، دقیقه ۷۱ به گل رسید اما کمک داور به درستی آن را آفساید اعلام کرد. ارسال از راست گیلاووگی را دیداوی با ضربه سر به گل تبدیل کرد که هم کمک داور و هم سیستم ویدئوچک آفساید بودن آن را تایید کردند.

 

ولفسبورگ در ادامه بازی نتوانست خطر خاصی روی دروازه دورتموند ایجاد کند و در نهایت بازی با همان نتیجه ۰-۳ به سود زنبورهای وستفالن به اتمام رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو