زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

۸ تغییر استقلال درترکیب در ۴ هفته

تغییرات زیاد در ترکیب استقلال به گفته بسیاری از کارشناسان فوتبال یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن این تیم در 4 هفته اول لیگ برتر بوده است.

سرای نور؛

هرچند علیرضا منصوریان در طول دورانی که مربیگری می کند بارها اعلام کرده که اعتقادی به یک ترکیب ثابت ندارد اما آنچه مسلم است تغییرات استقلال در ترکیب در طول ۴ هفته ای که از لیگ برتر می گذرد بسیار بیشتر از حد استاندارد بوده است.

منصوریان از شروع لیگ برتر ۸ بار ترکیب تیمش را تغییر داده است که البته چند تغییر اجباری بوده ولی هرچه که هست این موضوع باعث شده آبی ها هنوز از نظر هماهنگی با مشکلاتی روبرو باشند.

هفته دوم نسبت به هفته اول؛ ۴  تغییر
در بازی اول استقلال برابر صنعت نفت آبادان مهدی قائدی،مجید حسینی و امید نورافکن محروم بودند که منصوریان برای بازی هفته دوم برابر استقلال خوزستان ترجیح داد حسینی و نورافکن را وارد ترکیب اصلی کند و عظیم گوگ نیمکت نشین شد و داریوش شجاعیان از پست هافبک دفاعی به پست وینگر راست منتقل شد . منصوریان همچنین در بازی دوم ترجیح داد سجاد شهباززاده و حسن بیت سعید را نیمکت نشین کند و به جای آنها علی قربانی و سرور چپاروف را وارد ترکیب اصلی کند. همچنین برای بازی دوم خسرو حیدری هم نسبت به بازی اول نیمکت نشین شد تا تعداد بازیکنان تغییر کرده در ترکیب استقلال به ۴ بازیکن برسد.

هفته سوم نسبت به هفته دوم؛ ۳ تغییر
اما منصوریان در بازی با تراکتورسازی نسبت به بازی قبل تیمش را با ۳ تغییر وارد زمین کرد. او در این بازی بیت سعید و شهباززاده را بعد از یک هفته نیمکت نشینی به جای قربانی و جابر انصاری به زمین فرستاد و یعقوب کریمی هم جانشین میلاد  زکی پور مصدوم در پست دفاع راست شد.

هفته چهارم نسبت به هفته سوم: ۱ تغییر
منصوریان در بازی با سایپا در هفته چهارم با کمترین تغییر ممکن تیمش را نسبت به بازی با تراکتورسازی به زمین فرستاد اما مشکل تغییر سیستمی عجیبی بود که باعث شد میانه میدان کاملا در اختیار حریف قرار بگیرد. منصوریان برای این بازی امید نورافکن را نیمکت نشین کرد و مجتبی جباری را جانشین او تا روزبه چشمی به عنوان تک هافبک دفاعی استقلال روز بسیار سختی را پشت سر بگذارد.

 

ترکیب استقلال در ۴ هفت اول لیگ برتر به شرح زیر است:

صنعت نفت: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، عظیم گوگ، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، خسرو حیدری، حسن بیت‌سعید ، داریوش شجاعیان، جابر انصاری  و سجاد شهباززاده

استقلال خوزستان: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و علی قربانی

تراکتورسازی: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، روزبه چشمی، سرور چپاروف،  داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده

سایپا: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، یعقوب کریمی ، روزبه چشمی، مجتبی جباری، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید، سرور چپاروف و سجاد شهباززاده

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو