زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

آقاخان:مشکل منشا در پرسپولیس سبک بازی‌تیم است

مهاجم پیکان می گوید که قطعا دوباره تیم مجید جلالی روزهای خوب فصل گذشته را تکرار و بازهم اوج می گیرد.

سرای نور؛

برای این بازی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و آنالیز خیلی خوبی از سپیدرود رشت داشتیم که متاسفانه برخلاف جریان بازی در همان دقایق بازی غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

وی ادامه داد: در این بازی واقعا شرایط آب و هوایی و زمین رشت کیفیت بدی داشت و کار را سخت کرده بود اما با این حال در بیشتر اوقات بازی توپ و میدان در اختیار ما بود اما سپیدرودی ها از تک موقعیت خودشان بهره بردند و به جرات می گویم در کل مسابقه سوار بازی بودیم.

مهاجم پیکان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد این تیم هنوز به بلوغ تاکتیکی نرسیده و بهم ریختگی و عدم هماهنگی بین بازیکنان آن موج می زند، گفت: بالاخره طبیعی است که بعد جدایی بازیکنان تاثیرگذاری که فصل گذشته کنار ما بودند برای هماهنگ شدن احتیاج به زمان داریم. با این حال حق با شماست و قطعا نه کادرفنی و نه بازیکنان از نتایج به دست آمده راضی نیستند و باید با قدرت پیش برویم تا شرایط خوب سال گذشته را دوباره تکرار کنیم.

 

آقاخان درباره اینکه به عنوان مهاجم نوک مثل منشا در فصل گذشته موقعیت گلزنی برای او فراهم نشده است، افزود: تلاش من در هر پستی که کادرفنی بخواهد از من بازی بگیرد همیشه این بوده که مثمرثمر باشم اما متاسفانه در این چند هفته موقعیت خوبی برای گلزنی برایم فراهم نشده است و این هم طبیعی است تا هماهنگی بیشتری در تیم پیدا شود.

وی ادامه داد: فصل گذشته من به همراه سیامک نعمتی و منشا تمام هدف مان موقعیت تیم بود تا پیکان نتیجه بگیرد اما شک ندارم در بازی با فولاد همه چیز درست خواهد شد. شرایط ما مثل فصل گذشته است و شک نکنید ما همان پیکان هستیم و دوباره اوج خواهیم گرفت. بازی دشواری با فولادداریم که روند خوبی داشته اما احتیاج به نتیجه در این بازی داریم و شرایط تغییر خواهد کرد.

مهاجم پیکان در پاسخ به این سوال که آیا در ماجرای پاس ندادن پرسپولیسی ها به منشا این اتفاق فصل گذشته هم برای این بازیکن نیجریه ای افتاده و آیا سال گذشته هم او بابت پاس ندادن ابراز گلایه می کرد، گفت: منشا فصل گذشته عملکرد خوبی در پیکان داشت اما این مسایلی که حالا برای او در پرسپولیس مطرح شده را ما به هیچ عنوان نداشتیم. به هرحال فضای کاری منشا عوض شده و قطعا در ادامه روند بهتری پیدا می کند اما به هیچ عنوان اینکه او فصل گذشته از پاس ندادن ناراحت باشد را در پیکان نداشتیم.

وی ادامه داد: منشا توانایی دارد و شکی در این نیست. مطمئنم در ادامه در پرسپولیس جواب خواهد گرفت. منشا سرعت واستارت بالایی دارد اما مشکل اصلی او در پرسپولیس این است که همه تیم ها مقابل این تیم تدافعی کار می کنند و اجازه کار را به او نمی دهند. مطمئن هستم او در ادامه می تواند با بچه های تیم و به خصوص مهدی طارمی یک زوج عالی تهاجمی را تشکیل دهند و به هماهنگی لازم برسند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو