زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ -

یونایتد بزرگترین باشگاهی است که در آن بازی کرده ام

هافبک صربستانی منچستریونایتد معتقد است که یونایتد بزرگترین باشگاهی بوده که او در آن بازی کرده است.

سرای نور؛

منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات، نمانیا ماتیچ را با ۳۵ میلیون پوند از چلسی خرید.

این بازیکن در مقایسه تیم سابق خود با منچستریونایتد گفت:« همه می‌دانیم که یونایتد چه جایگاهی دارد. البته چلسی هم تیم بزرگی است. بنفیکا هم در پرتغال تیم بزرگی است ولی یونایتد، یونایتد است و بزرگترین باشگاهی است که در آن بازی کرده‌ام.»

 

 

 

 

ماتیچ درباره حضور در منچستریونایتد گفت:« واقعا سخت است تیمی ۲۵ بازیکن خوب و ‌آماده در اختیار داشته باشد و همه با هم رفیق باشند و در یونایتد چنین چیزی را می‌بینم. همه در رختکن و تمرین، شاد و خوشحال هستیم. وقتی تمرینات تیم تمام می‌شود، هواداران زیادی هستند که خواستار گرفتن عکس و امضا هستند. جو یونایتد فوق العاده است و فکر کنم فقط دو یا سه تیم مثل یونایتد در جهان وجود داشته باشد. قطعا یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است.»

 

هافبک صربستانی در پایان درباره شرایط خود نیز گفت:« خوشبختانه شرایط خیلی مطلوب و خوبی دارم و امیدوارم امسال تا جایی که می‌شود برای تیمم به صورت ثابت به میدان بروم. سال مهمی هم از نظر باشگاهی و هم از نظر ملی داریم که به جام جهانی ختم می‌شود. امیدوارم در هر دو جبهه موفق ظاهر شوم. من فصل قبل با مصدومیت دست و پنجه نرم کردم که این مساله شرایط را برایم سخت کرده بود.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو