زمان انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ -

خانزاده: چرا طارمی بعد از بازی باید گریه کند!

محمدرضا خانزاده مدافع تیم پدیده می گوید که در 20 سالگی در اوج حواشی بوده و تاوان آن را هم داده است.

سرای نور؛

محمدرضا خانزاده مدافع تیم پدیده در مورد شرایط این تیم و تساوی ۲ بر ۲ مقابل استقلال خورستان در هفته ی چهارم رقابت های لیگ برتر به “ورزش سه” می گوید: ما شرایط و تیم خوبی داریم با یک مجموعه ی کامل. البته من سال قبل اینجا نبودم ولی چیزی که گفته می شود، شرایط تیم با سال های گذشته تفاوت زیادی دارد. خدا را شکر همه چیز خوب است و بازی برابر استقلال خوزستان هم یکی از جذاب ترین بازی های لیگ در چند سال اخیر بود، که بالای ۱۴،۱۵ موقعیت گلزنی ایجاد شد. فکر می کنم فوتبال رو به رشدی را انجام می دهیم و در ادامه بهتر از این هم می شویم.

خانزاده در مورد گلزنی در مقابل استقلال خوزستان و همینطور گلزنی در مقابل سپاهان که او را تاکنون یکی از گلزنان برتر لیگ کرده، ادامه می دهد: کمترین چیزی که برای من ارزش دارد، گل هایم است و مهم تر از آن نتیجه ی بازی است. گل هایی که زدم به خاطر شرایط بازی تیم است و در واقع هدف بازی کردن تیم مشخص است و می دانم چه کاری باید انجام دهم.

مدافع فصل گذشته ی سیاه جامگان در مورد تعویض پستش عنوان کرد: بله در پست دفاع راست بازی می کنم ولی من قبلا هم در پرسپولیس در این پست بازی کردم و مشکلی با این قضیه ندارم.

مدافع سابق پرسپولیس با رد کردن اخباری که به درگیری او با کادر فنی تیم، طی هفته های اخیر و پس از پیروزی برابر سپاهان پرداخته بود، گفت: متاسفانه این اخبار کاملا پوچ بوده و مثلا در جایی نوشتند که من ۲۰ درصد از مبلغ قراردادم جریمه شده ام و یا در جایی نوشته بودند که با آقای مهاجری اختلاف دارم که اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

خانزاده با اشاره به خاطرات تلخ حضور در پرسپولیس و محرومیت خود ادامه می دهد: من در ۲۰ سالگی اوج حواشی را تجربه کردم و این موضوع اثرش را هم روی فوتبالم گذاشت و ۹ ماه محروم شدم. گذشته ها برای من گذشته ولی از این دوستان خواهش می کنم از من رد شوند، چون من تاوانم را داده ام. واقعا نمی دانم چرا دروغ می گویند؛ اگر دنبال حاشیه هستند، دنبال جوان های دیگر بروند. می دانم این خبر از کجا آمده ولی واقعا دیگر برایم مهم نیست و من سعی می کنم همه را دوست داشته باشم. تیم پدیده امسال خیلی چیزها را می تواند ثابت کند و آنهایی که دنبال حاشیه هستند، به دنبال استقلال و پرسپولیس بروند.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد بازی در ورزشگاه امام رضا و اینکه آیا مشکل بازی در این ورزشگاه حل شده یا خیر، عنوان می کند: ما هم نمی دانیم مشکل چیست و کجاست. ورزشگاه فوق العاده خوبی است که چون چمن خیلی خوبی دارد به کیفیت بازی ما کمک می کند و تماشاگران هم می توانند به راحتی به ورزشگاه بیایند و واقعا نمی دانم چرا نمی گذارند در این ورزشگاه بازی کنیم.

خانزاده در مورد دیدار پرسپولیس برابر الاهلی و شانس این تیم برای پیروزی در این دیدار ، اظهار داشت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و الان هم نفرات و کادر خیلی خوبی دارد؛ البته بازی سختی با الاهلی دارد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود طارمی پاس نمی دهد و این موضوع که چقدر این صحبت ها با توجه به تجربه ی حضور در پرسپولیس صحت دارد، گفت: کسانی که این حرف ها را می زنند، دنبال حاشیه هستند؛ به پیغمبر همچین چیزی وجود ندارد. طارمی بهترین فوروارد ۲ دهه ی اخیر پرسپولیس است؛ چرا باید اشک او بعد از بازی در بیاید ؛ من واقعا این حواشی و دلیل آن را نمی فهمم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو