زمان انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ -

موراتا: می خواهم در چلسی انفجار به پا کنم!

آلوارو موراتا تابستان امسال و یک سال پس از بازگشت به رئال مادرید، به چلسی پیوست تا فوتبالش را زیر نظر کونته دنبال کند.

سرای نور؛

او شروع خوبی در چلسی و در بازی های دوستانه این تیم نداشت ولی در اولین بازی فصل و با وجود شکست چلسی برابر برنلی توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد.

 

 

 

 

موراتا که این تابستان با وجود داشتن پیشنهاد از منچستریونایتد ترجیح داد به چلسی ملحق شود گفت:« می‌خواهم در چلسی انفجاری به پا کنم. من در رئال مادرید و یوونتوس عالی بازی کردم، اما فکر نمی‌کنم آن‌طور که انتظار می‌رفت در این دو تیم کار کرده باشم. باید بازیکن مهمی برای چلسی و تیم ملی اسپانیا باشم. من در لیگ قهرمانان هم خوب بازی کردم، اما هر یک ماه یک بار فرصت بازی پیدا می‌کردم. نیاز دارم که هر هفته در بالاترین سطح بازی کنم و گل بزنم. برای رسیدن به این شرایط هم سخت تلاش می‌کنم.

 

سه سال پیش حضور کونته روی نیمکت یوونتوس تأثیر بسزایی در تصمیم من برای پیوستن به این تیم داشت. او سپس بنا به دلایلی یووه را ترک کرد، اما از آن به بعد هر سال با خودم می‌گفتم که شاید این تابستان دوباره با کونته کار کنم. او مربی‌ای بوده که همیشه به من اعتماد داشته است و این مهمتر از هر چیزی برای من است. بارها با کونته صحبت کردم و باید بگویم که او بیشتر از هر مربی دیگری به من علاقه دارد.»

 

چلسی امروز از ساعت ۱۹٫۳۰ در زمین تاتنهام به میدان خواهد رفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو