زمان انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ -

آخرین فرصت برای نوک خط حمله پیکان

مهاجم حاضر در نوک خط حمله پیکانی ها در بازی های این تیم در لیگ هفدهم هنوز موفق نشده قابلیت های خود را به نمایش بگذارد و شاید دیدار برابر فولاد را بتوان آخرین تلاش های مرتضی آقاخان برای حضور در پست دلخواهش دانست.

سرای نور؛

گادوین منشا مهاجم نوک خط حمله پیکانی ها در بازی های لیگ شانزدهم محسوب می شد که اتفاقا توانست بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد و با گل های فراوانی که برای این تیم به ثمر رساند، نام خود را به عنوان یکی از زهردارترین مهاجمان حاضر در لیگ برتر مطرح سازد. اما با جدایی این بازیکن، مجید جلالی ترجیح داد از مرتضی آقاخان در نوک خط حمله استفاده کند، بازیکنی که فصل قبل با حضور در گوش راست موفق شده بود علاوه بر نمایش بازی های درخشان، شش بار برای پیکانی ها گلزنی کند.

 

اما حضور آقاخان در پست مورد علاقه وی، تاکنون سودی برای او نداشته است و نتوانست قوای هجومی این تیم را تقویت بخشد. مرتضی آقاخان در جریان بازی های فصل گذشته بارها به حضور در نوک خط حمله ابراز علاقه کرده بود و معتقد بود اگر فرصتی که در اختیار منشا قرار گرفته در اختیار او باشد نیز می تواند گل های فراوانی به ثمر برساند، اتفاقی که در لیگ هفدهم افتاد اما سودی برای خودروسازان نداشت.

 

در دیدارهای فصل قبل علاوه بر گادوین منشا که در نوک خط حمله به میدان می رفت، مرتضی آقاخان در گوش راست و سیامک نعمتی در گوش چپ به بازی می پرداخت و همین ترکیب باعث شده بود تا شاگردان جلالی یکی از زهردارترین خطوط حمله لیگ را در اختیار داشته باشند اما پس از پایان بازی ها، دو ضلع این مثلث از ترکیب تیم جدا شده و به این ترتیب آقاخان به پست مورد علاقه خود نقل مکان کرد، مهدی مومنی در گوش راست و سعید صادقی نیز در گوش چپ به میدان می رفتند اما نتیجه نهایی ابدا قابل قیاس با مثلث هجومی فصل قبل این تیم نبود.

 

اکنون مجید جلالی به دنبال تغییر شرایط تیمش است تا بتواند با قوی تر کردن قوای هجومی باز هم یکی از خط حمله های زهردار لیگ را از آن خود کند و به همین دلیل کنت ایکه چوکو، مهاجم نیجریه ای را به ترکیب خود اضافه کرد تا شاید وی بتواند منشای دیگری برای این تیم باشد، البته با توجه به تمرین یک هفته ای این بازیکن با پیکانی ها مشخص نیست وی می تواند در دیدار برابر فولاد به میدان برود یا خیر اما در صورتیکه وی روی نیمکت بنشیند این بازی را می توان آخرین فرصت برای آقاخان در نوک خط حمله دانست و در صورت ناکامی وی، او بازهم به پست گوش راست منتقل می شود و مهدی مومنی نیز به گوش چپ خواهد رفت.
مرتضی آقاخان در چهار دیدار ابتدایی پیکانی ها تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو