زمان انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ -

رونالدو و یک خبر نگران کننده جدید برای رئالی ها

به فاصله یک هفته مانده تا پایان نقل و انتقالات، هنوز ماندن رونالدو در رئال مادرید قطعی نشده است.

سرای نور؛

دو ماه پیش بود که آبولا به نقل از منابع نزدیک به رونالدو فاش ساخت که فوق ستاره پرتغالی به ترک رئال فکر می کند.

رونالدوی عصبانی از اتهامات مالیاتی سنگینی که به وی نسبت داده شده بود، حتی قصد بازگشت به مادرید را هم نداشت اما در نهایت تلاش های مدیر رئال باعث شد تا این قضیه ختم به خیر شده و رونالدو پس از اتمام تعطیلات، در تمرینات رئال حاضر شود.

 

 

 

 

همه چیز به خوبی پیش می رفت تا اینکه رونالدو در باز رفت سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسا به شکلی ناعادلانه از بازی اخراج شد و سپس اقدام به هل دادن داور کرد. کمیته انضباطی او را ۵ جلسه از همراهی رئال محروم کرد و دو فرجام خواهی رئال نیز نتیجه ای نداشت تا رونالدو شب گذشته در صفحه اجتماعی خود، واکنشی تند نسبت به این موضوع نشان دهد.

 

نکته عجیب اینجاست که از دو ماه پیش تا به امروز، رونالدو هنوز حاضر نشده در مورد شایعه جدایی اش که انقلابی در سطح رسانه ها ایجاد کرد، صحبت کند.

 

امروز نشریه ال پائیس به نقل از یکی از دوستان صمیمی رونالدو گزارش داد که هنوز ماندنی شدن او در رئال قطعی نیست: «در حال حاضر رونالدو کاملا روی تمریناتش تمرکز کرده است. او از ۵ جلسه محرومیتش بسیار عصبانی است ولی تمریناتش را مثل همیشه ادامه می دهد؛ با این حال هنوز نمی توان ماندنی شدن او در رئال را تضمین کرد. مشخص نیست او می ماند یا جدا می شود. ببینیم تا ۳۱ آگوست(۹ شهریور) چه پیش می آید.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو