زمان انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ -

نویدکیا متهم ردیف اول دادگاه کرانچار

زلاتکو کرانچار پس از کسب تساوی برابر سپیدرود به انتقاد از کاپیتان و برخی از بازیکنان تیمش پرداخت.

سرای نور؛

تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در ورزشگاه نقش جهان سومین میزبانی فصل را انجام داد و در پایان علیرغم اینکه مالکیت توپ و میدان را در طول ۹۰ دقیقه در اختیار داشت، موفق به گلزنی نشد تا با تساوی به کار خود پایان دهد و در سومین دیدار پیاپی در نقش جهان نتواند امتیازات کامل را کسب کند.

کرانچار سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پایان دیدار در پاسخ به سوالی در مورد اینکه تیمش نمی تواند توپ های خوبی را برای مهاجمینش فراهم کند به انتقاد از نمایش رسول نویدکیا در هفته های پیشین و این دیدار پرداخت.

کرانچار در این خصوص گفت: «خودم هم از رسول نویدکیا به خاطر نوسان‌هایش متعجب هستم. او در چند پاس ساده اشتباه کرد.»

البته کرانچار در ۴ دیدار قبلی از شاهین ثاقبی در پست بازیکن پشت مهاجم استفاده کرده و رافائل کریولارو هم هافبک طراح سپاهانی هاست که هنوز نتوانسته از لحاظ بدنی و تاکتیکی خود را به شرایط تیم برساند و با پایان تعطیلات احتمالا در صورت آمادگی بازیکنان تازه وارد شاهد تغییراتی در ترکیب طلایی پوشان خواهیم بود.

 

گفتنی است کرانچار در کنفرانس خبری نسبت به نمایش ساسان انصاری و مهرداد محمدی هم انتقاد داشت و معتقد بود که اگر مروان حسین مهاجم عراقی تیمش، موقعیت های آنها را داشت، می توانست گلزنی کند تا تنها نویدکیا مورد هجمه ی انتقادات سرمربی کروات سپاهان نباشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ شهریور, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو